Heddy Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg tror jeg må få meg en hobbit. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg har ikke engang mulighet til å starte et skjeggprosjekt Lars. Vær glad du i det hele tatt har hårvekst! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Det som er mest irriterende med skjegg er det å gi oralsex. Det er mye bedre når man er nybarbert. Men huden min tåler ikke at jeg bruker høvelen hver dag. Og maskina gir ikke godt nok resultat synes jeg. Forøvrig tror jeg at jeg skal gå over til Feather-blader på høvelen i stedet for Astra Superiour. Prøvde broderns Feather-blader i jula og, god damn, det gav god barbering. Synd de slites så mye raskere enn Astra sine da. Astra-bladene kan jeg fint bruke tre-fire ganger. Feather-bladene holdt bare en gang. I tillegg er de veldig lette å kutte seg på. Men det betyr bare at man må være litt mer obs når man holder på. Og kanskje kjøpe en blodstift. Tenkte jeg skulle legge igjen noen hundre kroner hos barbershop.no snart. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Skjønner ikke de som kutter seg jeg... selv ikke med featherblader har jeg kuttet meg en eneste gang. Kjøpte meg en sånn salve da jeg begynnte for å stoppe blodet hvis du kutter deg, men har fortsatt ikke brukt den. Menmen, nå sparer jeg og tenker å prøve meg på ordentlig skjegg. Det henger litt etter midt på haka men ellers ser det bra ut. Endret 30. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Kutter meg kun når jeg er uvøren og/eller har dårlig tid så jeg har ingen andre å skylde på enn meg selv. Funnet ut at det er mye penger å spare på å kjøpe bladene på ebay forresten. Brukte 71 kr på 100 Astra-blader og da inkluderte det frakt og 1$ i donasjon til Sandy-ofrene. Ser jeg får 100 Feather-blader for 155 kr inkl. frakt så får vel bestille det også snart. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Det å kjøpe fra norsk nettbutikk er ikke noe å tenke på en gang, bare kjøpte en haug som sikkert varer noen år da jeg først var i gang. Det har ikke blitt så mye barbering på en stund ritignok, har for det meste bare brukt barbermaskin for en instant-3dager. Jeg ser ut som jeg er 15 når jeg er helt glattberbert. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg har ikke engang skjegg. Får litt hormon-bart hvis jeg går en uke uten shavings, og that's it. Endret 30. desember 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg har ikke engang skjegg. Får litt hormon-bart hvis jeg går en uke uten shavings, og that's it. Hardt liv vi har. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) You know it. Btw - noen som kan forklare meg om hovedkort? Hva er PCI-inngang? Er dette noe "alle" har? Jeg er på utkikk etter et lydkort siden jeg har 5.1 høyttalere, men ikke lydkort til å bruke det ordentlig. Hvordan finner jeg ut av hvordan hovedkort jeg har? Endret 30. desember 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) PCI er en bus, men sloten du ser etter er ganske lang og eneste som ligner på seg selv. En blokk ca. 4 cm lang, en halv cm tykk med et dypt spor i. Det er noe "alle" har, men det er godt mulig du allerede har brukt de opp. Endret 30. desember 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Svette er en måte å bli kvitt avfallsstoffer på, så jo. Jaha? Hvor har du dette ifra? Svette er hovedsaklig saltvann. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Ja, så om du ser noen som svetter veldig mye...så har de vært og drukket vann fra sjøen, angivelig for å spare penger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Ja, du kan tro det du. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 God morgen 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Det er ikke morgen nå Ja, du kan tro det du. ja Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 PCI er en bus, men sloten du ser etter er ganske lang og eneste som ligner på seg selv. En blokk ca. 4 cm lang, en halv cm tykk med et dypt spor i. Meget bra. Skal ta en titt. Mente selvfølgelig lydkort, ikke hovedkort, men antar at du skjønte det. Takk for svar! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Har McDonalds åpent på søndager? Ja, det er åpent til 2300. Endret 30. desember 2012 av Wiciwato Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Gahhhh.... jeg hater livet uten bil, nå er jeg helt overbevist om at kollektivtrafikk er crap, siste buss dit jeg skal feire nyttår går kl. 16. Og ingen busser i det heletatt dagen etter Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Visdomsord. Kjekt å komme seg fra A til B når man må. og ikke en halvtime før/etter Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Eller bare som meg, ikke i det heletatt med mindre noen henter meg. Jeg er ferdig på jobb kl. 3, og rekker ikke å dra hjem og skifte for så å komme meg til busstoppet en gang. Hvis jeg hadde rukket det så hadde jeg uansett dukket opp 3 timer for tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg