Bytex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Se på det kibs quota, gidder ikke gjenta meg selv Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ja motorsykkel Så slutt å tease oss og fortell hva slags sykkel du kjører da! Jeg kjører ikke selv (enda) men vi har en xjr400 og en suzuki Gs650L Se på det kibs quota, gidder ikke gjenta meg selv Hmm ikke bra Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hmm ikke bra Hæh? Oi ble litt feil men jeg mente at det er ikke bra med massemord Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Oi ble litt feil men jeg mente at det er ikke bra med massemord Det kan vi vel være enige i, ja. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Æsj, jeg vil bli flink producer av musikk eller no, men neida. Det skjer nok ikke 4. April, 20 års grense, FUFUFUFU Endret 16. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Og enda mindre bra med religiøst masseselvmord med nesten 1000 involverte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Brian Jonestown Massacre er et bra band. Siden vi snakker om Jonestown Massacre, liksom. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Forumkafeen har vært nærmest død i hele dag.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Hehe, navnet spiller jo både på avdøde Brian Jones i Rolling stones OG jonestown massakren. Nice Manowar har en bra låt som heter Guyana - Cult of the Damned. Etter å lest teksten nøye på den begynte jeg å grave i massakren og fant masse artikler og stoff om det. Endret 16. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 De skal spille på Hove. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) BJM? Ikke Manowar vel? Jeg hadde drept for å se Manowar live igjen. Guyana-Cult of the Damned We thank you for the Kool Aid, reverend jim We’re glad to leave behind their world of sin Our lifeless bodies fall on holy ground Rotting flesh, a sacrificial mound Were you our God or a man in a play Who took our applause and forced us to stay Now all together we lived as we died On your command by your side Guyana in the cult of the damned Give us your word for the grand final stand Guyana in the cult of the damned Give us your word for the grand final stand In the cult of the damned we all worked the land Too afraid to look up we all feared his hand Hurry my children there isn’t much time But we’ll meet again on the other side Be good to the children and old people first Hand them a drink they’re dying of thirst Bigfoot bigfoot thrown in a well Pulled under water screaming like hell He told us life was just a hotel Time to check out when he rang the bell Mother, mother Endret 16. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Manowar er så rått. Og en utrolig parodi på seg selv. Digg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Det som er fett med manowar, de parodierer sitt eget image på en veldig smart måte. Man skjønner at alt "metal" pratet til Joey er mye tongue-in-cheek også. Har sett både Joey og Eric få latterkick midt under låter på konsert, og Eric ikke klarer å synge teksten fordi han ler. F.eks. et klipp fra den rolige biten i Battle Hymn, der Eric har tatt opp en kvinnelig bedårende fan og synger mens han ser henne i øynene..også setter Joey seg ned ved siden av ham, med en t-skjorte det står WHORE -> på (peker mot eric). Eric ser det og begynner å le. Endret 16. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg vil også være rå . http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/helse/article1675599.ece Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg vil også være rå . Det er du da. Det som er fett med manowar, de parodierer sitt eget image på en veldig smart måte. Man skjønner at alt "metal" pratet til Joey er mye tongue-in-cheek også. Har sett både Joey og Eric få latterkick midt under låter på konsert, og Eric ikke klarer å synge teksten fordi han ler. F.eks. et klipp fra den rolige biten i Battle Hymn, der Eric har tatt opp en kvinnelig bedårende fan og synger mens han ser henne i øynene..også setter Joey seg ned ved siden av ham, med en t-skjorte det står WHORE -> på (peker mot eric). Eric ser det og begynner å le. Høres bra ut. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Syns jeg fortjente en litt bedre signatur, ja. Og jeg har lagg-spike på pc-en min akkurat nå. det er litt koselig å se at bokstavene kommer noen få brøkdeler av et sekund senere etter at man har skrevet dem.. nesten som på film. jeg har skrive og kosesyke idag. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg har sår i munnen min. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 HEADEMILLE. Jeg har igrunn sett Back to the Future III. That makes all of them. It was fun. For å heale sår i munn, gjør ingenting. Munnen gjør det av seg selv. Thank you nature. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg