multisync Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Ahh.... det var jeg ikke klar over.... og jeg som ikke har kjøpt stjerneskudd en gang Jeg har masse vodka og appelsinjuice da, så kan alltids bli shitfaced. Endret 29. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Heh...føler du deg truffet?? pwn'd Absolutt ikke, jobber ikke i den bransjen engang. Følte du deg ekstra kul ved å avslutte innlegget med "pwn'd" ? Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Geir1234 sveiper sikkert byen ikveld for oppmerksomhet nå som det er lørdag. Mammaen hans gir han ikke lov til å gå ut andre dager. hva fane styging!! hvorfor sier du styge ting om meg når jeg epå byen!!!!!111q3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Det finnes faktisk kunder som ikke vil ha pose, og som derfor blir forbanna hvis man slår inn en pose uten å spørre vedkommende om han/hun faktisk vil ha en. For å unngå klager og den slags ufyseligheter er det nok best å spørre. Så for å gjøre de 5% fornøyd, så står 95% igjen og ser dumt på personen bak kassa for å spørre så dumme spørsmål. Seems logical. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Absolutt ikke, jobber ikke i den bransjen engang. Følte du deg ekstra kul ved å avslutte innlegget med "pwn'd" ? Jeg føler meg alltid kul Pwn'd er bare en markør for at jeg har eid noen på internett...vist dem hvem som er sjefen,,,pwn'd...igjen 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Kjøper matvarer til 600kr fordi butikkene er stengt de neste dagene. Butikker er åpne både søndag og nyttårsdagen (med mindre du bor milesvis fra nærmeste befolkning uten på landet.) Tenkte å handle på Rema 1000 i dag, men så var visst hele Bergen inne på samme gang.. latterligt. Som om butikken ikke er åpen søndag eller mandag her! :nei2: Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Rema1000 er da aldri åpen på søndager vel? - Jeg kjenner bare til noen få butikker som har søndagsåpne, det er coop-prix og bunnpris. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 De har vel endret åpningstidene litt fordi det er romjul og den slags. I morgen når jeg kommer hjem til Bergen, så skal jeg kjøpe ting på butikken, eller kanskje dagen etterpå. Som er nyttårsaften, altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Det er greit med juleselskap, men jeg må si jeg blir lei av å sitte og drikke cognac. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Butikker er åpne både søndag og nyttårsdagen (med mindre du bor milesvis fra nærmeste befolkning uten på landet.) Tenkte å handle på Rema 1000 i dag, men så var visst hele Bergen inne på samme gang.. latterligt. Som om butikken ikke er åpen søndag eller mandag her! :nei2: Aha, ok. Bor i Oslo, så tror det går bra Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Texas, baby. Aldri følt meg så normalvektig/tynn noen gang. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Det er helt sykt egentlig. Så en hel del feite folk de gangene jeg var i usa også, burde ikke vært lov. Endret 29. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Har en annen erfaring fra min tid i statene, det finnes feite der, men det gjør det også i Norge. Men så bodde jeg ikke i noen storby. Selvfølgelig burde det være lov å være feit. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Når de er så feite at de står i kø for å ta heis en etasje og blir anpustne når de går ut på fortauet for å finne en taxi så er det noe feil. Sier ikke at alle er feite selvfølgelig, men mye flere enn jeg har opplevd her, og mye større også. Har hjemme er det en del som er chubby, og noen veldig få ordentlig feite (har en av de som foreleser, den beste jeg har sånn sett). Endret 29. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 god kveld til dere alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 god kveld Nei. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Det er så overdrevet det der med at alle i USA er så feite, ja det finnes en del. Men hele landet er ikke feit, det er så mange, spesielt i et land som Norge som er så fordomsfulle. Vi er et mye mer egoistisk, asosialt, klagende og fordomsfullt folkslag enn hva amerikanerne er. Så om amerikanerne er feite, la oss heller prøve å fikse våre egne problemer før vi går rundt å tar pekefinger på alle andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Hva med hvor late de er? Ingen fortau fordi folk bare kjører hvor enn de skal? Var på besøk hos noe slekt i Minneapolis, og de tok bilen når de skulle besøke naboen, eller når de skulle hente posten. WTF? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Helt sant, norge har sine problemer, med mindre jeg møter en norsk jente som absolutt vil bli her så tror jeg ikke jeg vil bo her resten av livet. Men jeg vil si at problemene her ligger på et annet plan som du ikke kan endre på selv, uten å få med alle andre. Vekt kan man ta av hvis man har viljestyrke nok. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 If you want my body and you think im sexy Come on sugar let me knoooooow, prrrrrrrwww Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg