settings Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 til hvilket da Kvinneguiden? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Nok bashing nå. La oss heller si snille ting til hverandre. Dere kan begynne med å si snille ting om meg. Hvor flink moderator jeg er og sånn f.eks. Du er flink til å daske folk, du er flink til å lage shady long iceland ice tea og ha med på 5dunk til tørste, fotballspillende nerder, du er morsom å være i nærheten av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Nok bashing nå. La oss heller si snille ting til hverandre. Dere kan begynne med å si snille ting om meg. Hvor flink moderator jeg er og sånn f.eks. Du er en syk jævel! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Du er en syk jævel! Det smalt fra rette ræva, veit jeg. Hold kjeft og lag meg en sandwich. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Nok bashing nå. La oss heller si snille ting til hverandre. Dere kan begynne med å si snille ting om meg. Hvor flink moderator jeg er og sånn f.eks. Du er en flink moderator. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Kålrabistappe er forresten noe man bare tvangsforer sin verste fiende med, skjønner ikke hvordan dere klarer å spise det Mer smør, mer gulrot, mer potet, mer fløte, mer pepper og kanskje litt muskat. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Begynte tidlig med nyttårs-fylla i år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Rå kålrabi og kålrabistappe er så jævlig godt! Hadde det ikke vært for at jeg begynner å klø i gangen når jeg har det i meg, hadde jeg kunnet lage det som tilbehør just for the fuck of it og sitte og spise det hele kvelden ... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Fetteren min (9) spiste opp all kålrabistappen i år. Det bare forsvant. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Mer smør, mer gulrot, mer potet, mer fløte, mer pepper og kanskje absolutt litt muskat. Sånn Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Nok bashing nå. La oss heller si snille ting til hverandre. Dere kan begynne med å si snille ting om meg. Hvor flink moderator jeg er og sånn f.eks. Hvis du hadde vært en flink moderator hadde du bannet tullingene i stedet for å be dem være snille med hverandre. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 tuling kan du være selv Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Skjønner meg ikke på butikk-folk. Kjøper matvarer til 600kr fordi butikkene er stengt de neste dagene. ''Skal du ha pose?'' spør han i kassa. Nei.. jeg tror rett og slett jeg bare tar de i lomma jeg! Hvorfor bruker de ikke hodet mer, de i butikken? Tror de jeg kan trylle fram poser fra ingenting? Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Skjønner meg ikke på butikk-folk. Kjøper matvarer til 600kr fordi butikkene er stengt de neste dagene. ''Skal du ha pose?'' spør han i kassa. Nei.. jeg tror rett og slett jeg bare tar de i lomma jeg! Hvorfor bruker de ikke hodet mer, de i butikken? Tror de jeg kan trylle fram poser fra ingenting? ja tydligvis Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Hvorfor bruker de ikke hodet mer, de i butikken? Tror de jeg kan trylle fram poser fra ingenting? Mange butikker selger gjenbruksposer. Kanskje personen har det liggende i ei lomme, og tar det frem etter han har betalt? Dessuten må de spørre. Å sitte i kassa er ikke en arbeidsstilling hvor du "bruker hodet" til å komme på med nye løsninger. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Skjønner meg ikke på butikk-folk. Kjøper matvarer til 600kr fordi butikkene er stengt de neste dagene. ''Skal du ha pose?'' spør han i kassa. Nei.. jeg tror rett og slett jeg bare tar de i lomma jeg! Hvorfor bruker de ikke hodet mer, de i butikken? Tror de jeg kan trylle fram poser fra ingenting? Ja, er mange som drar fram poser fra lommene sine. Du skulle ha prøvd og sitte i kassen, og slått inn poser uten og spørre, til noen som ikke skulle ha poser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Ja, jeg tar av og til med meg poser, og da bretter jeg de pent sammen og legger i jakkelommen eller baklommen på buksa, og takker pent nei om jeg blir spurt om pose. Det er ikke alltid så lett å vite. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Skjønner meg ikke på butikk-folk. Kjøper matvarer til 600kr fordi butikkene er stengt de neste dagene. ''Skal du ha pose?'' spør han i kassa. Nei.. jeg tror rett og slett jeg bare tar de i lomma jeg! Hvorfor bruker de ikke hodet mer, de i butikken? Tror de jeg kan trylle fram poser fra ingenting? De er så uintelligente de som jobber i butikken...de burde kanskje lese en bok en gang, så kan de få seg en bedre jobb. Om de greier det da, å lese en hel bok. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Skjønner meg ikke på butikk-folk. Kjøper matvarer til 600kr fordi butikkene er stengt de neste dagene. ''Skal du ha pose?'' spør han i kassa. Nei.. jeg tror rett og slett jeg bare tar de i lomma jeg! Hvorfor bruker de ikke hodet mer, de i butikken? Tror de jeg kan trylle fram poser fra ingenting? Har du vurdert en karriere som stand-up-komiker på begynnelsen av nittitallet? 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) De er så uintelligente de som jobber i butikken...de burde kanskje lese en bok en gang, så kan de få seg en bedre jobb. Om de greier det da, å lese en hel bok. Det der var direkte slemt og uintellegent sagt Endret 29. desember 2012 av LithitiumS 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg