Deadringer Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Synd Bloodbath er småkjedelig da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Bloodbath suger. Dying Fetus er kos. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Hver sin smak. DF hørtes litt kult ut etter det lille jeg hørte på youtube. Satte på Kroda, av alle ting, nå. Endret 16. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Dette minner meg på at jeg har en kannibalfilm som heter Eaten Alive. Nuvel. Endret 16. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Dette minner meg på at jeg har en kannibalfilm som heter Eaten Alive. Nuvel. Er den bra? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg spiser bolle. HOO YAY! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Kibs: Ikke på nærheten så bra som Cannibal Holocaust/Ferox, men den har sine gode øyeblikk. Den er en slags kommentar på det som skjedde i Guyana ett år eller to før, der nesten 1000 medlemmer av en kristen sekt tok masseselvmord etter å ha levd sammen i årevis i et samfunn i jungelen, fordi sjefen trodde de "onde" (journalister, etterforskere) kom for å ødelegge for dem, og det var best at alle drakk gift, voksne som barn. Antropologen fra CH er actionhelten i denne filmen. Han som spiller den kjekke sektlederen er også veldig bra. Her reiser søstra til ei som er forsvunnet til en "sekt" i jungelen i Ny-Guinea for å redde henne, og finner en karismatisk leder og prest som styrer hele samfunnet med jernhånd og dop. Og det bor en drøss blodtørstige kannibaler i skogene rundt, så det blir plenty av sånt også. Folk prøver å slippe unna og blir spist, ei dame får skjært av en pupp mens hun lever osv. Endret 16. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Bloodbath suger. Dying Fetus er kos. Langt mer kos enn BB ihvertfall Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Interessant. Dying Fetus er kos. Langt mer kos enn BB ihvertfall Personlig vil jeg vel ikke kalle noen av dem for "kos". Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Off. Nesten litt mystisk her nede ved Tønsberg, plutselig bare blåste det opp. Fra å være vindstille til rene stormen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Guyana-selvmordet er scary stuff, og mye av det er dokumentert med kassetter der sjefen tok opp gudstjenestene sine. En spesiell kassett som kalles "Death Tape" er kommet ut fra FBI og digitalisert, der får vi hele talen han holder for å motivere alle til å drepe seg selv, og det skjer faktisk mens han snakker. De drikker gift fra en tønne Kool Aid blandet med plantegift. Også noen få som slapp unna har fortalt historien sin i ettertid. Her er en 8-siders artikkel om det. http://www.crimelibrary.com/serial4/jonestown/ Dette var det første etterforskere så når de kom til åstedet. Det var forsiden på Time magazine også. Endret 16. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Off. Nesten litt mystisk her nede ved Tønsberg, plutselig bare blåste det opp. Fra å være vindstille til rene stormen! Samme her i Langesund faktisk. Kom jævlig brått. Og så sank temperaturen samtidig. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 åååh i dag har vi vært å kjørt sykkel, fantastisk herlig Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 åååh i dag har vi vært å kjørt sykkel, fantastisk herlig Motor? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Men såklart, det er jo viktigere å kjøre sykkel enn å bli opplyst om en av verdens sykeste hendeleser i moderne tid Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Guyana-selvmordet er scary stuff, og mye av det er dokumentert med kassetter der sjefen tok opp gudstjenestene sine. En spesiell kassett som kalles "Death Tape" er kommet ut fra FBI og digitalisert, der får vi hele talen han holder for å motivere alle til å drepe seg selv, og det skjer faktisk mens han snakker. De drikker gift fra en tønne Kool Aid blandet med plantegift. Også noen få som slapp unna har fortalt historien sin i ettertid. Her er en 8-siders artikkel om det. http://www.crimelibrary.com/serial4/jonestown/ http://www.crimelibrary.com/graphics/photo...onestown/2a.jpg Dette var det første etterforskere så når de kom til åstedet. Det var forsiden på Time magazine også. Kos. Orker dessverre ikke engelsk nå, men skal lese senere. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 åååh i dag har vi vært å kjørt sykkel, fantastisk herlig Motor? Ja motorsykkel Men såklart, det er jo viktigere å kjøre sykkel enn å bli opplyst om en av verdens sykeste hendeleser i moderne tid Hva har jeg gått glipp av nå da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ja motorsykkel Så slutt å tease oss og fortell hva slags sykkel du kjører da! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ja motorsykkel ____ Hva har jeg gått glipp av nå da? Type? Massemord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg