Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette føler som det beste stedet å spørre. Hva er femskin, og hva feiler det furries?

Anatomically Correct flesh like silicone skin bodysuit in a perfect female form.

FemSkin is designed for the Transgendered, made of a soft, flesh like silicone rubber (INCREDIBLY REALISTIC!) With a super realistic female genitalia, breast and a anus.

The breast consists of very stretchy outer skin and nipples only, so you can use any size and quality of breast forms on the inside you choose!

FemSkin is very soft, very strong and very stretchy, stretching many times its original size without tearing and will rebound to its original form without distortion. The FemSkin bodysuit has a short zipper on the back of the neck and just a few inches down the back. The ankles, neck and shoulders are tapered.

Options can include, a penis pouch inside the female genitaliae with a built in urethra tube connected to the urethra orifice making it possible to urinate from within the bodysuit. A insertable rectum for the anus and 36-C jel silicone implants!

FemSkin is small, tight and stretchy like pantyhose, it is a silky smooth skin and will shape your body to a sexy female form.

FemSkin's measurements are 34" chest X 26" waist X 39" hips because FemSkin is very stretchy it will fit any male from 5'5" tall to 6'10" tall, 135lbs to 245lbs.

Tror ikke det har noe med furries å gjøre.

Lenke til kommentar

*snip*

Tror ikke det har noe med furries å gjøre.

Nei, det er mer for traps antar jeg, men jeg leste noe om en furry og en hund i femskin for å ta nevnte furrys jomfrudom.

Jeg lurer mest på hva det er som får en mann i 20-åra til å kjøpe en dildo utformet som en dragepenis og stappe den opp der bak, sammen med masse "Dragon Cum Juice" som lube eller hva søren. Trenger ikke være drager heller. Det kan være enhjørninger, griffer, varulver, hunder, spekkhoggere, wallabyer osv.

Lenke til kommentar

Nei, det er mer for traps antar jeg, men jeg leste noe om en furry og en hund i femskin for å ta nevnte furrys jomfrudom.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si om at du referer til transseksuelle som traps. De andre kan jeg virkelig ikke svare på. Men for noen mnd siden så jeg noen unge furryer, tror de gikk på videregående elns, som gikk ute med hale og pels og greier. Ifølge en venninne av meg som kan litt mer om furryer enn meg så er det visstnok en egen ting med et uttrykk og greier det å gå rundt på gaten iført hale og sånn.

Lenke til kommentar

Jeg lurer mest på hva det er som får en mann i 20-åra til å kjøpe en dildo utformet som en dragepenis og stappe den opp der bak, sammen med masse "Dragon Cum Juice" som lube eller hva søren. Trenger ikke være drager heller. Det kan være enhjørninger, griffer, varulver, hunder, spekkhoggere, wallabyer osv.

Jeg ser du har etterforsket.

Jeg er litt bekymret for deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Til alle dere som hater julen så spiller Jean Luc Picard Ebaneezer Scrooge på TV3 nå!

Trukke han trenger å spille kjip , han kan bare være seg selv i grunn (host* autografsignering i London *host) :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...