Slimda Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg fikk en slik derre hanske til varme ting til ovnen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Jeg fikk flybillett, penger, penger, penger og en deo. Suger å bli voksen gitt! (Når jeg var liten fikk jeg spennende ting som Lego og slikt). Endret 24. desember 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg fikk gaver!!!! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Slutt å whine over dårlige gaver, utakknemlige jævler. Dere kan få klage om dere ikke fikk noen eller om dere ikke har feiret med gode venner og eller familie. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Da jeg så avataren din Lami i sånn thumbnail på Mine innlegg så så det ut som Jesus Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Er ikke thumbnail på mine innlegg Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Hahah, nei, jesus er ikke så deilig (tror jeg) Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Hvem er så deilig da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg fikk flybillett, penger, penger, penger og en deo. Suger å bli voksen gitt! (Når jeg var liten fikk jeg spennende ting som Lego og slikt). Hvordan i alle dager er en flybillett uspennende? Det er det kuleste som finnes. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Kuleste? Tja... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Hadde jeg fått flybilett hadde jeg vært over the moon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg veit ikke helt om jeg håper min siste kommentar på FB vil bli tolket seriøst eller ikke. Jeg sa jeg var sjalu på hvor vellykket hu var. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 Hvordan kan folk klage over gaver? Skjønner ikke. Uansett hva man får så er det i hvert fall mer enn man starta med. Jeg kan dog kanskje ikke uttale meg, da jeg har fått awesome gaver. Sitter for øyeblikket med det som antagelig er verdens BESTE tøfler på føttene. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 Et annet problem jeg har er at jeg veit om en ting jeg kom til å få til jul, men jeg fikk den ikke enda. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 Slimda minner om den irriterende nerdegutten i gul drakt, i filmen Polarekspressen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Hvordan i alle dager er en flybillett uspennende? Det er det kuleste som finnes. Jeg mimret bare over gleden av å få Lego som liten jeg. Flybilletten kunne jeg betalt selv, liksom. Men jeg er jo glad for den. Den var jo ganske dyr. Jeg er så gammel at jeg egentlig ikke venter å få gaver, så alt er en bonus her i gården. Kuleste? Tja... Sant. Jeg kunne jo fått et hus eller en ny bil eller en X-Wing eller en kjæreste eller noe. (Eller en Business class-billett.) Endret 25. desember 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Slimda minner om den irriterende nerdegutten i gul drakt, i filmen Polarekspressen. Nei, for han var god på bunnen. Edit: Bare jævla dyp. Endret 25. desember 2012 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Der sier du noe, hadde jeg funnet meg en kjæreste så hadde det vært den beste og eneste gaven jeg ville ønsket meg. Menmen, får vel reise og oppleve ting, finne noen random chicks og forhåpentligvis skjønne hvem jeg er, hva jeg vil, hva jeg gjør riktig og hva jeg gjør galt. Endret 25. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 Dette er litt sånn nashspiel. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg mimret bare over gleden av å få Lego som liten jeg. Har fortsatt Star Wars Lego'en min liggende en plass. Vurderer å finne det fram, slik at jeg kan sette det opp igjen. Beste Lego'en jeg kunne få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg