Gjest Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Herregud, jeg blir så irritert! Sa til onkel at jeg ønskte meg en Alfa Romeo Giulietta i julegave, men fikk en Alfa Romeo MiTo istedet. Hvorfor er menneskeheten så vanskelig? Og ikke nok med det så fikk jeg en iPhone 3G istedet for iPhone 5. HVA FEILER FOLK!!!!!!!! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Fikk ullundertøy og skikkelige raggsokker. Storfornøyd med det! Endret 24. desember 2012 av Demonfudge Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg bare "Omg jeg er så mett jeg orker ikke en bit til" og fem minutter etterpå så bare 3 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Gjorde du som meg og lot den ligge i kinnet til alle var lei av å leite? Det var planen, men søstra mi så det på meg!! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg tror jeg har nådd alderen hvor jeg faktisk har begynt å mislike jula. Der var jeg for mange år siden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 ekstrarunde på gang etter gaver og alt er ferdig Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg bare "Omg jeg er så mett jeg orker ikke en bit til" og fem minutter etterpå så bare Spiser dere Chicken Nuggets på julaften? 4 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 litt under 1 time så er julaften ferdig! tror jeg skal slå på stor tromma i år å ta litt gløgg Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Det er leit å si det, men jeg tror den beste gaven jeg fikk i år var penger. Menmen, hyggelig med familien samlet, noe som er lange siden sist. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Spiser dere Chicken Nuggets på julaften? Jeg vet ikke en gang hva jeg skal svare på det der. Anyway! Gaver! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Det er leit å si det, men jeg tror den beste gaven jeg fikk i år var penger. Menmen, hyggelig med familien samlet, noe som er lange siden sist. Beste gaven jeg fikk i år var en vekt (en vanlig bordvekt) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Slutt å whine over dårlige gaver, utakknemlige jævler. Dere kan få klage om dere ikke fikk noen eller om dere ikke har feiret med gode venner og eller familie. 3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Slutt å whine over dårlige gaver, utakknemlige jævler. Dere kan få klage om dere ikke fikk noen eller om dere ikke har feiret med gode venner og eller familie. Jeg klager ikke for alt i verden. Jeg er kjemefornøyd Jeg har akkurat flyttet for meg selv, og fikk masse glass og forskjellige ting til kjøkkenet. Men en vekt er noe jeg har ønsket meg lenge. (Jobber som kokk, så vet godt at riktig porsjonering er uhyre viktig for kjernetemperatur, noe som gir bedre smak) Fikk jo masse fint som vinterklær, nye vintersko (utrolig gode sko som også så veldig bra ut), samt ildfast form, alkohol, barshaker, osv. Jeg er storfornøyd. Første julen min på mange år som jeg ikke har fått spill, og jeg har aldri vært mer fornøyd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg klager ikke for alt i verden. Jeg er kjemefornøyd Jeg har akkurat flyttet for meg selv, og fikk masse glass og forskjellige ting til kjøkkenet. Men en vekt er noe jeg har ønsket meg lenge. (Jobber som kokk, så vet godt at riktig porsjonering er uhyre viktig for kjernetemperatur, noe som gir bedre smak) Fikk jo masse fint som vinterklær, nye vintersko (utrolig gode sko som også så veldig bra ut), samt ildfast form, alkohol, barshaker, osv. Jeg er storfornøyd. Første julen min på mange år som jeg ikke har fått spill, og jeg har aldri vært mer fornøyd. Du hadde vel ikke klaget over gavene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 En telefon jeg ba om var alt jeg ville. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Ja, greit.... jeg klager litt, kanskje jeg skal gjøre det lettere til neste år og ikke bry meg like mye selv heller. Jeg brukte mye tid for å finne gaver jeg visste ville bli bra. Jeg er i det hele ikke så alt for begeistret for julen og skulle ønske vi heller kunne klart å møtes alle sammen uten alt stresset som er i forbindelse med jul og bare ha det hyggelig og spise god mat. Endret 24. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Tredje gang man hiver mobilen i veggen må det funke Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Julegaven jeg er mest fornøyd med. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Slutt å whine over dårlige gaver, utakknemlige jævler. Dere kan få klage om dere ikke fikk noen eller om dere ikke har feiret med gode venner og eller familie. Det fine med å få gaver jeg bytter ut i penger er at da går pengene direkte til det jeg vil det skal gå til Og nå fikk jeg mail fra skolen i Haiti jeg ga penger til. Så koselig Tror jeg dobler beløpet siden jeg kjøpte meg noen artige spill på Steam. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Er superfornøyd med alt jeg fikk! Det er jo uansett tanken som teller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg