L4r5 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Stapp kjeften med gløgg og grøt, smil og svelg unna til julestemning er oppnådd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg var grinch fra jeg var 7 til jeg var 17. Nettopp lært meg å like julen, jeg. Nå elsker jeg det og FÅR IKKE NOK. Så hold kjeft, og spis grøt, eller gå og legg dere i en grøft i stedet for å pisse all over de som faktisk liker denne tiden. Bitches. Var det det du gjorde når du var mellom 7 og 17? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Har bare 2 gaver tilsammen til mamma Pappa får sånn 4. Hu ønsket seg et skjerf men... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 God jul folkens! pakka gavene i går, men hadde glemt et par kom jeg på når jeg våkna for ei time sia. sånn ere med den saken! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Gjett hvem som fikk mandelen i grøten her i huset Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg er iallefall den eneste her med hovne mandler ^^ Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Flaks! Fikk siste del av pakken til lillesøss i posten idag. Phew! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Flaks! Fikk siste del av pakken til lillesøss i posten idag. Phew! Men ingen til meg nei Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg tror jeg har nådd alderen hvor jeg faktisk har begynt å mislike jula. Det eneste som er finere enn selve julen er kids som deg som bare "fy faen ass, julen er teit!!! Hater det!!!". Du har misforstått, du blir ikke en mer interessant person av å ikke like julen vettu. Fortsett med den påtatte hatingen. Sånt digger jeg. Hansern out. 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 god jul, dere. http://www.youtube.com/watch?v=No3MaaU9_wg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Var det det du gjorde når du var mellom 7 og 17? Ja, faktisk. Er ikke det trist å tenke på at en mentalt syk tenåring er mer moden enn de fleste forumittene? Det eneste som er finere enn selve julen er kids som deg som bare "fy faen ass, julen er teit!!! Hater det!!!". Du har misforstått, du blir ikke en mer interessant person av å ikke like julen vettu. Fortsett med den påtatte hatingen. Sånt digger jeg. Hansern out. Elskerei, Hans. <3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Det eneste som er finere enn selve julen er kids som deg som bare "fy faen ass, julen er teit!!! Hater det!!!". Du har misforstått, du blir ikke en mer interessant person av å ikke like julen vettu. Fortsett med den påtatte hatingen. Sånt digger jeg. Hansern out. God jul, Hans! Lenke til kommentar
settings Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg var grinch fra jeg var 7 til jeg var 17. Nettopp lært meg å like julen, jeg. Nå elsker jeg det og FÅR IKKE NOK. Så hold kjeft, og spis grøt, eller gå og legg dere i en grøft i stedet for å pisse all over de som faktisk liker denne tiden. Bitches. Hold kjeft, nå skal jeg kose oss? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Men ingen til meg nei Nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg fikk julegave i posten i dag - sånn mot alle odds. Trodde ikke den kom til å komme før til neste år. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=aqcmVVKs3Ks Askepott og godteri konsumert. Endret 24. desember 2012 av CypheroN 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg fikk også mandelen nå liker ikke familien min meg lengre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg fikk også mandelen nå liker ikke familien min meg lengre. Gjorde du som meg og lot den ligge i kinnet til alle var lei av å leite? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Askepott og godteri konsumert. Ikke askepot? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Vi har ikke mandel i grøten vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg