Carlgutt Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Huff, se der ja Må nok revurdere livet på denne planeten nå Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Ja, nå er det ikke noe poeng i å fortsette livet, nå er løpet kjørt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Gjett om jeg har glemt å kjøpe julegave til en person da.... visste det var noe jeg hadde glemt, gave til bestemor! o.O Jaja, godt jeg vet hva jeg skal ha og at man får det på hvilken som helst dagligvarebutikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Da var det pynta til jul. Resperkt til DX, og posten rundt jorda, kina - norge på en mnd. *tar på seg nisselua og gjør "suck it" positur* HBK : "........and if you're not down with that , I've got just 2 words for you : Suck It !" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Ler meg fillete av de trønderske filmtitlene , if only they were real Svenske titteln på You only live twice høres litt ghey ut , "man lever bara två gånger" (sagt med sutrende svensk aksent) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Gjett om jeg har glemt å kjøpe julegave til en person da.... visste det var noe jeg hadde glemt, gave til bestemor! o.O Jaja, godt jeg vet hva jeg skal ha og at man får det på hvilken som helst dagligvarebutikk. Kamferdrops og mokkabønner? e: Spleen, <3 God jul, fucktards og andre elskebasser i tråden. Endret 24. desember 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 God jul folkens Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 God jul folkens God jul ja Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) awesome bilde Dette skal printe ut og bruke som julekort! Og god jul selvfølgelig! Skal hilsene fra kattene og sånt. Endret 24. desember 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 God jul, godtfolk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 God jul, ja. Nå tar jeg med meg laptopen og tapper meg et bad før jeg nyter resten av 3 nøtter til Askepott fra badekaret med en øl i handa. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg er fryktelig motvillig til å stå opp. Lenke til kommentar
settings Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Fuck jula, er ikke klar for å gå ned til stresshelvete, pakke alle gavene, pynte meg og alt annet mamma skal ha gjort. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg har pakket inn alle gavene, bortsett fra kameraet til mamma, for der var planen å lade batteriet og montere minnekort for henne for hun er verdens minst tålmodige menneske når det gjelder sånt og vil bruke det med en gang hun pakker det opp, mistenker jeg. Nå finner jeg ikke laderen jeg trodde jeg la på nattbordet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Kamferdrops og mokkabønner? Neida, kaffe til sånn kapselmaskin som folka har kjøpt henne til jul. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg tror jeg har nådd alderen hvor jeg faktisk har begynt å mislike jula. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Uff da? Jeg er fornøyd. Vært ute og handlet julehefter og diverse manglende mat, og rakk akkurat hjem til "Reisen til Julestjernen". Som med "S. Darko" ignorerer jeg at den nye versjonen eksisterer, selv om den er mer tro mot den opprinnelige teateroppsetningen enn den fra 1976 er. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg tror jeg har nådd alderen hvor jeg faktisk har begynt å mislike jula. Jeg var grinch fra jeg var 7 til jeg var 17. Nettopp lært meg å like julen, jeg. Nå elsker jeg det og FÅR IKKE NOK. Så hold kjeft, og spis grøt, eller gå og legg dere i en grøft i stedet for å pisse all over de som faktisk liker denne tiden. Bitches. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg