Eplefe Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Svakt. Hvis din er vekke så er det Posten sin skyld, ikke min. Nå er alle de andre vi sendte fremme. Er din kommet enda? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Jepp, par dager siden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Hurra! Så ble det jul i år og. Bare seks timer til juleferie! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Trønderske filmtitler : Sjyfaill (Skyfall) Trønderbaill (Thunderball) Sjyhauk (Skyhawk) Man lev berre to ganga (You only live twice) Guillfenger (Goldfinger) Fra Russlainn , med kjerleik (From Russia with Love) Levve og la dau (Live and let Die) Månerakern (Moonraker) Oktofetta (Octopussy) Levvanes Dagslys (Living Daylights) Rett tell å dræp (Licence to Kill) Guillauge (GoldenEye) Dok'terr No (betyr "nå" på trøndersk) Dein store schæfen (Big Boss) Raseriets knyittnæve (Fist of Fury) Ein hårat apa (Chuck Norris) Stornåsen (Barbra Streisand) Mainnskitn på tevven (Mot i Brøstet) Fart (Speed) Jakk Nikkelsen (Jack Nicholson) nåså (Anders Breivik) Endret 23. desember 2012 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Drar og henter noen i familien nå. Ikke lenge før julaften Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Skal tilbringe julen sammen med CypheroN og Datasmurf i år. Blir bra! Wth? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Skal tilbringe julen sammen med CypheroN og Datasmurf i år. Blir bra! Tror du blander meg med noen andre. Med mindre dere begge er to familiemedlemmer og jeg ikke vet om det. Men jeg vet hvordan dere begge ser ut. Din jævel Endret 23. desember 2012 av CypheroN 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Skal tilbringe julen sammen med CypheroN og Datasmurf i år. Blir bra! Der har du gjengen! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Finner frem det årlige juletauet før jeg tilbringer julaften med de to gærningene der. 4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg har faktisk sett Datasmurf IRL. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Er litt stort å gå fra 28kvm til 60kvm. Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg...! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Er litt stort å gå fra 28kvm til 60kvm. Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg...! Foran PC-skjermen eller TV-skjermen, akkurat som i den mindre leiligheten? 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg har ikke godt av å finne bra bøker. Ødelegger døgnrytmen min helt. Skulle bare lese et kapittel, plutselig var klokken halv syv og jeg hadde lest 2/3 av boka. Ja ja, a night well spent osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Skal tilbringe julen sammen med CypheroN og Datasmurf i år. Blir bra! Stilig. Kommer dere til Stavanger altså? Kan sikkert klare å presse dere inn her, men dere får sove på'n Kvikk sammens med sofan. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 finnes det egentlig en minecraft server her på forumet fortsatt? larsemann hadde en en gang husker jeg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Hardwork finnes vel enda? Ganske rar server egentlig, jeg og Pokey og gjengen fikk adminene til å lage en elv til oss men så frøs den over og så kom det en raring og bygde et hus midt mellom alle greiene sån halvveis på elven elns og så sa de at "dere kan ikke eie en hel elv!" utenom det at vi faktisk gravde den ut og fikk plassert vann og alt mulig selv så hva faen. Full av raringer er den også, men det er vel alle diskusjon-relaterte servere. Goonservere er mye artigere, var innom en der en eller annen kar hadde gått ned i en hule og funnet noen diamanter, gravd seg bak diamantene og plassert TNT bak sånn at noen skulle finne diamantene og så sprenge seg selv i luften. 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Signaturen min Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Hvilke erfaringer har dere med 2c-i? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Noen som husker et gammelt pc spill, sikkert fra w95 eller 98. Du var et brunt vtol romskip som fløy rundt omkring og skulle skyte ned noen andre motstandere. Man kunne velge blant flere romskip. Var også en sandbox mode der man kunne lage "egen base" ved å spawne turrets osv rundt omkring og deretter ha en krig. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Sea king? How cute: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10056624 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg