Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Chris, har du begynt å henge i hiphop-tråden? Shame on you! Ja, jeg liker hiphop. Jeg er ikke en sånn ignorant drittsekk som må hate alt annet enn det jeg selv liker. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Chris, har du begynt å henge i hiphop-tråden? Shame on you! The roots er bra. Ikke slik som dritten de viser på The voice etc. Vet, har hørt dem, greit liksom (: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Snakker dere om hip-hop-tull nå? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Chris, har du begynt å henge i hiphop-tråden? Shame on you! The roots er bra. Ikke slik som dritten de viser på The voice etc. Vet, har hørt dem, greit liksom (: Da trenger du vel ikke å si at jeg skal skamme meg over at jeg liker hiphop, når du gjør det selv? Snakker dere om hip-hop-tull nå? Du er tull Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så gammeldags du skulle være i dag, da. Gamling. Who's your daddy? xD Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Chris, har du begynt å henge i hiphop-tråden? Shame on you! Shaddap. http://myspace.com/captaindan Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Christ, jeg tuller da --, Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Du ska'kke lage no metal music no matter what, lizm, så jeg lizm anbefaler dg å sette dg nd litt å lizm skrive noen pheeeeete lyrics selv. Lizm. Endret 9. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Whops "Grammy winning hip hop group based out of Philadelphia, Pennsylvania, famed for a heavily jazzy sound and live instrumentation" Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Chris, har du begynt å henge i hiphop-tråden? Shame on you! Shaddap. http://myspace.com/captaindan Fy faen så rått xD Nei as, på christmas sangen høres d ut som han bruker en slags fjerte-effekt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva går det med at alle brukerne i Off-Topic bytter nick hele tiden da? Greit jo ikke å holde oversikten lenger. :\ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Slask, jeg er uenig i siggen din.Det er jeg som er grunnen! Javel? Fortell meg om det Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvem har byttet nick nå da, Snorre? Untatt Gotzone. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du ska'kke lage no metal music no matter what, lizm, så jeg lizm anbefaler dg å sette dg nd litt å lizm skrive noen pheeeeete lyrics selv. Lizm. Skrevet masse, men kommer aldri lengre enn 1-2 vers >< etter det starter jeg bare på en ny sang... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva går det med at alle brukerne i Off-Topic bytter nick hele tiden da? Greit jo ikke å holde oversikten lenger. :\ Jeg har ikke byttet enda! Og jeg har ingen planer om å gjøre det heller^^. *stolt* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du er tull Neida! Who's your daddy? xD Du sa ikke det!! Nei! Ang metal og sånn.. Every one of us has heard the call Brothers of true metal proud and standing tall We know the power within us has brought us to this hall Theres magic in the metal theres magic is us all Heavy metal or no metal at all whimps and posers leave the hall Heavy metal or no metal at all whimps and posers go on get out Leave the hall Now the world must listen to our decree We dont turn down for anyone we do just what we please Got to make it louder, all men play on ten If youre not into metal, you are not my friend Heavy metal or no metal at all whimps and posers leave the hall Heavy metal or no metal at all whimps and posers I said Leave the hall Now the world must listen to our decree We dont turn down for anyone we do just what we please Got to make it louder, all men play on ten If youre not into metal, you are not my friend Theres metal in the air tonite, can you hear it call If you aint got the balls, to take it you can Leave the hall Heavy metal or no metal at all whimps and posers leave the hall Heavy metal or no metal at all whimps and posers leave the hall Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skrevet masse, men kommer aldri lengre enn 1-2 vers >< etter det starter jeg bare på en ny sang... Are you sure you're in the right buisness? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva går det med at alle brukerne i Off-Topic bytter nick hele tiden da? Greit jo ikke å holde oversikten lenger. :\ Jeg vet, husker jo ikke hvem noen er lengre... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Chris, har du begynt å henge i hiphop-tråden? Shame on you! Shaddap. http://myspace.com/captaindan Fy faen så rått xD Nei as, på christmas sangen høres d ut som han bruker en slags fjerte-effekt My Cannon er den beste Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Every one of us has heard the call Brothers of true metal proud and standing tall We know the power within us has brought us to this hall Theres magic in the metal theres magic is us all Heavy metal or no metal at all whimps and posers leave the hall Heavy metal or no metal at all whimps and posers go on get out Leave the hall Now the world must listen to our decree We dont turn down for anyone we do just what we please Got to make it louder, all men play on ten If youre not into metal, you are not my friend Heavy metal or no metal at all whimps and posers leave the hall Heavy metal or no metal at all whimps and posers I said Leave the hall Now the world must listen to our decree We dont turn down for anyone we do just what we please Got to make it louder, all men play on ten If youre not into metal, you are not my friend Theres metal in the air tonite, can you hear it call If you aint got the balls, to take it you can Leave the hall Heavy metal or no metal at all whimps and posers leave the hall Heavy metal or no metal at all whimps and posers leave the hall Sannhet! In The Beginning There Was Silence And Darkness All Across The Earth Then Came The Wind And A Hole In The Sky Thunder And Lightning Came Crashing Down Hit The Earth And Split The Ground Fire Burned High In The Sky From Down Below Fire Melted The Stone The Ground Shook And Started To Pound The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would When Losers Say It's Over With You Know That It's A Lie The Gods Made Heavy Metal And It's Never Gonna Die Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg