Sexylubb1 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Så du er åpen for at verden allerede har gått under? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Det har jeg ikke sagt noe om. Jeg syns det er mer morsomt at folk ikke forstår hvordan kalenderene er satt opp, enn de som tror på selve dommedagen. Det ene ekskluderer ikke det andre. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 De som ikke forstå alt med 21.12.12 bør lese om mayaenes kalender og gjerne ta med ordet "baktun". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Det sier jo seg selv at det starter på nytt, ikke at det stopper helt opp, så som vanlig forstår jeg ikke idioter. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Latterlig. Eskild Pedersen mener at det skal våpenlover på plass før flere kan bli drept (22. juli parallell) - skal vi gjøre noe med veien først som faktisk tar mange liv hvert år? :nei2: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Ja, Norge sliter virkelig med folk som blir drept av skytevåpen. Et av våre største samfunnsproblem. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Latterlig. Eskild Pedersen mener at det skal våpenlover på plass før flere kan bli drept (22. juli parallell) - skal vi gjøre noe med veien først som faktisk tar mange liv hvert år? :nei2: Link? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Link? Så det på Dagsrevyen nå kl 1900. Du finner innslaget på nett så fort det er av luften tenker jeg. Endret 20. desember 2012 av Natrich Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Hva skal til for at du klassifiserer det som ulovlig? 10 km over grensa? Jeg bryter ikke fartsgrensa engang. Jeg er verdens snilleste mann. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg ser ikke det helt store problemet med å stramme inn lovgivingen. Det kan da gjøres uten å nevneverdig hindre sportsskyttere og jegere? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 At folk ikke forstår hvordan en kalender er satt opp. Forklar oss, o innvidde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Kalenderen vi bruker har bestemt seg for å plassere våre 365,24 dager i 12 bokser som man kaller for måneder. Og siden du ikke kan plassere en kvart dag inn i en måned, så har man en "skuddag" hvert fjerde år (nesten). Samme antallet dager går. Man får ikke på "magisk vis" en ekstra dag. Maya-kalenderen har ikke skuddager, for de har ikke måneder, og de trenger derfor ikke skuddager. Fornøyd? 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Alle som snakker om hvor dumme de som tror på dommedagsprofetien er er mye mer irriterende enn de som faktisk tror på det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 "Im loking fore good friends to have a good time with, it can be man to not only women.. Wiggen..." luls Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Det som også er artig med denne dommedagsprofetien er at Mayanene selv chillern i leiren sin.. kanskje de lager den neste kalenderen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Det som også er artig med denne dommedagsprofetien er at Mayanene selv chillern i leiren sin.. kanskje de lager den neste kalenderen Lager den neste? Litt av poenget med disse greiene er at de går i sykluser helt av seg selv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Alle som snakker om hvor dumme de som tror på dommedagsprofetien er er mye mer irriterende enn de som faktisk tror på det. Jeg synes det er et fascinerende fenomen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Lager den neste? Litt av poenget med disse greiene er at de går i sykluser helt av seg selv. I den posten jeg skrev så tenkte jeg at de utformet den med hammer og meisel.. men greit… Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Det er jo litt trist og småskummelt med alle de som er fullt overbevist om at jorda går under, og derfor tar selvmord eller kvitter seg med alt de har.. Særlig når de involverer barn. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Hvorfor er det trist og småskummelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg