Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Ser ingen annen utvei for deg enn å bli battlerapper gitt. Det er ihvertfall karriereveien jeg sikter meg inn på akkurat nå. Artistnavn: Swagster McYolo. Jeg kan droppe noen rhymes (som vi i "miljøet" kaller det...). Satan is spitting on you, you faggot Gorgoroth poser. Your bad lyrics are giving me a stomach ulcer. Your rhymes are weak and sub par I sacrifice bitches like you while I play guitar *drar frem gitar og spiller soloen på mayhem - funeral fog* My game is like the hammer of Thor. Your game is like a fucking whore. TIME!!!! (kaster miccen ned på bakken, tar opp hetta over hodet. Går ned til publikum, alle jubler). Genialt. Endret 19. desember 2012 av Bundy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Kjøpte sko fra brandos.no, og de klarte å sende et par sko med to forskjellige sko inni. Da fax? Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Kjøpte sko fra brandos.no, og de klarte å sende et par sko med to forskjellige sko inni. Da fax? Hvordan er det mulig? Fakset du bestillingen din? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Det kan godt ha vært meg, det er uansett lenge siden. S1 er jo et par år siden. Det var i forbindelse med noe Vær-Sjur-greier. En av dere ville se meg i samme situasjon som herr Pilkington. Tror ikke jeg hadde klaget så mye, jeg liker å prøve nye ting når jeg er på nye steder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Hva er verre enn å ikke få sove? Ikke få sove eller finne snusen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 E-sigg, min gode mann. Er det jeg har gått over til nå, i stedet for snus. Smaker bedre, fungerer bedre, og hindrer meg i å gå tilbake til å kjøpe røyk. Hovedsakelig siden jeg kan sitte inne på kontoret og dampe i vei, og fordi det kommer i alle slags smaker, fra kanelsnurrer til tobakk. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg trodde det ikke var tobakkssmak til e-sigg? Veldig sikker på at det var det som sto da jeg sjekket tråden om det på SA. Kanelsnurrer høres meget artig ut det og, da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Trøtt, trøttere, trøttest. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Jeg trodde det ikke var tobakkssmak til e-sigg? Veldig sikker på at det var det som sto da jeg sjekket tråden om det på SA. Kanelsnurrer høres meget artig ut det og, da. Det er mange tobakksmaker, men ikke alle er like gode. Jeg har sansen for RY4. Du får sjekke e-sigg-tråden i helsedelen av dette forumet, er hovedsakelig den jeg har brukt, og ikke den på SA, da det er enklere å finne ut hvilke forhandlere jeg bør forholde meg til for å kunne få nikotininnholdig væske inn i landet uten at det blir stoppet i tollen. e: Ny Vær-Sjur ute, for de av dere som interesserer dere for det. Endret 19. desember 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Fikk samsung galaxy iii S mini som presang av jobben i dag, lanseres ikke før 3. Jan juhuu! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Hvor jobber du? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 I olja Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg fikk en kokkekniv. Jaja... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg fikk en telysnisse. Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 jeg fikk en colaburk. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg fikk drikke meg dritings på julebord. Sikkert dyrere enn det meste annet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg får bryggeutstyr. :> Egentlig akkurat det jeg ville ha og, skulle du sett. Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Brygge litt til meg? jeg tar både ene og andre typen *bambiøyne* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Kaffebrygging. Det er det jeg jobber med. Ikke den andre typen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg