Datasmurf Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg ser ikke noe rasistisk i Lamis innlegg. Forøvrig drar jeg en Dante og drar på jobb på fridagen min for å gjøre en av journalistene en tjeneste. Kommer til å sitte og si "I'm not even supposed to be here today!" hele ettermiddagen. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Dante fra 1200-tallet? Eneste Dante jeg vet om. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Og jeg gir rom for at dette er bare svada. Nissen er hvit, og kommer alltid til å være hvit. Kanskje du kan skrive tolkningene dine ned i bibelen/koranen/osv, for det er jo akkurat det samme som står i disse bøkene - svada. Like mye svada som en kristen drit kaller andre trangsynt fordi de kommer med sine meninger om at tro er idioti. Dude... det var en spøk... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Nissen var vel strengt tatt opprinnelig fra Tyrkia. Gresk-romersk Tyrkia. På 300-tallet eller deromkring. Latino! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Kommer ann på hvilken del av nissen. Nissen som vi har nå, er bygget opp av mange gamle tradisjoner og slikt. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Nissen er basert på Datasmurf. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Dante fra 1200-tallet? Eneste Dante jeg vet om. Fra Clerks. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Kommer ann på hvilken del av nissen. Nissen som vi har nå, er bygget opp av mange gamle tradisjoner og slikt. Nissen vi har nå bruker fortsatt klær som klart er inspirert av biskopkappen fra 300-tallets St. Nicholas. (Videreført fra den tysk-nederlandske versjonen av St. Nicholas). Lenke til kommentar
SLi Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Hmm. Kanskje man skal prøve CS igjen. Hva er oddsen for at communityet har forbedret seg ila. de siste 8 årene, og hva er oddsen for at noen fortsatt spiller 1.5? CS: Source er ihvertfall fortsatt i live.. Har ikke spilt 1.6 eller Go på en stund, men spiller Source hver dag nå. Kult bilde! Hvor fant du det? Lagde du det selv? jaas Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Men Source likte jeg aldri, så det gir jeg faen i. Spilte GO i går kveld, og 1.6 for noen år siden, selv om jeg ikke er alt for glad i 1.6 heller. GO var greit nok, men alt for få maps. Jeg vil ha Rats, Mice, Iceworld, Assault og Militia. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg skulle aldri tatt opp igjen Kerbal Space Program. Nå får jeg ikke tid til annet. DAMN YOU, GAMER.NO! DAMN YOU! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10048702 OMG! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Is it daylight? I hardly ever notice I hardly feel the sun And i never feel anyone… Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 I saw the best minds of my generation destroyed by madness, starving hysterical naked, dragging themselves through the negro streets at dawn looking for an angry fix. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Stilige copypaster! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Copy-paste with style. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Når en shorts er L, hvilken størrelse tilsvarer det i tommer? Tenkte å kjøpe meg ny shorts på nett, men ble straks usikker. Utvalget i butikk her er så dårlig at jeg får krampe. Noen som vet om noen "gode" treningsshortser foresten? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 ---------------------------------------------------------------------------------------------- Så mange ca? Nei mann, gå og prøv den! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) ---------------------------------------------------------------------------------------------- Så mange ca? Nei mann, gå og prøv den! Prøve den på nett? Vis meg gjerne hvordan. Endret 18. desember 2012 av Extremer Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Er ikke verre enn å laste den ned og deretter åpne den i Sims 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg