L4r5 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Det er sant. Jeg passer på å ikke fise når jeg er i nærheten av han i frykt for å velte ham. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Bevis det! Bilde sammen med Olav nå! Gidder ikke å løpe opp to etasjer for å bli tatt bilde av med han fyren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1480265&mode=show&st= WHAT? Jeg nekter å tro det. Må være Zeph eller iRunar som har ninjaredigert pollen. For det første nekter jeg å tro at jeg er mer populær enn Jarmo og for det andre nekter jeg å tro noen tør å stemme på andre. Vet de ikke at Jarmo er den eneste som kan banke Chuck Norris. Han er utestengt fra VM i sauna fordi de ikke hadde varmenok sauner. Han er også kjent for å være den som er grunnen til at månen beveger seg vekk fra Jorda. Han kastet nemlig en stein på den. Red Bull gir deg vinger, men jarmo kan kaste det opp i geosynkron bane uten å ha varmet opp først. Det er ikke noen global oppvarming. Det er bare Jarmo som syntes det var litt kjølig med -44o en vinter og åpnet døra til saunaen sin for å slippe litt varme ut i verden. Han er også den eneste i verden som kan slå deg flat over TCP/IP. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Korrupt hele greia. Jeg er ikke engang med i semien... Mulig å anke? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Om du hadde faktisk lest tråden, så ville du sett at reglene fastslo at man stemmer på avataren, ikke brukeren. Korrupt hele greia. Jeg er ikke engang med i semien... Mulig å anke? Ingen liker niggere i jula. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Om du hadde faktisk lest tråden, så ville du sett at reglene fastslo at man stemmer på avataren, ikke brukeren. Pfft. Jeg finner naiviteten din mildt underholdende, Samtlige polls der man kan stemme på brukere er en popularitetskonkurranse. Hvor mange tror dere ikke som stemmer på seg selv og får bekjente til å stemme på seg? Dette sant i alle kategorier. Kanskje litt mindre i fotodelen, selv om det er en sammenknytta gjeng der også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Det kan jo forsåvidt være grunnen til at han ikke har fått noen stemmer. Kan han være den siste ærlige brukeren her? Vår Serpico? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Pfft. Jeg finner naiviteten din mildt underholdende, Øy, ikke vær rasistisk, jeg ble født blåøyd. Men joda, skjønner hva du mener. Jeg stemmer iallefall på de avatarene jeg syns er best, uavhengig av hvem som er bruker. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Om du hadde faktisk lest tråden, så ville du sett at reglene fastslo at man stemmer på avataren, ikke brukeren. Ingen liker niggere i jula. De innser bare ikke sannheten om at nissen egentlig er svart! Min avatar symboliserer fellesskap, frihet og fargeblindhet. Den viser at nissen kan være fra alle kulturer! Kanskje nissen bruker turban istedenfor en nisselue, kanskje han spiser ris istedenfor grøt? Kanskje nissen egentlig er slem, og seksuelt misbruker alle de slemme barna? Jeg gir rom for nytolkninger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Om du hadde faktisk lest tråden, så ville du sett at reglene fastslo at man stemmer på avataren, ikke brukeren. As if. Det var en avatar som plutselig fikk 5 stemmer på kort tid på min poll. Brøt helt med trenden som hadde vært frem til da. Gikk jo ut over Anfall og, så regner med Lars støtter meg i dette! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 De innser bare ikke sannheten om at nissen egentlig er svart! Min avatar symboliserer fellesskap, frihet og fargeblindhet. Den viser at nissen kan være fra alle kulturer! Kanskje nissen bruker turban istedenfor en nisselue, kanskje han spiser ris istedenfor grøt? Kanskje nissen egentlig er slem, og seksuelt misbruker alle de slemme barna? Jeg gir rom for nytolkninger. Nytolkninger ja. Du vet hvor glad nordmenn er i forandring. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 As if. Det var en avatar som plutselig fikk 5 stemmer på kort tid på min poll. Brøt helt med trenden som hadde vært frem til da. Gikk jo ut over Anfall og, så regner med Lars støtter meg i dette! Vi hadde et annet eksempel på fotodelen. Der fikk et bilde plutselig 18 stemmer i løpet av et par timer. Resten av uka fikk den ingen stemmer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Får skylde på sosiale medier, er så populært å gjøre det for tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 jeg ble født blåøyd. Jeg er født trangsynt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 forventa ikke å få så mange stemmer på avataren min i år faktisk :o Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Vi hadde et annet eksempel på fotodelen. Der fikk et bilde plutselig 18 stemmer i løpet av et par timer. Resten av uka fikk den ingen stemmer. Angrer på at jeg ikke opprettet en hel haug med falske profiler for å stemme på meg selv! forventa ikke å få så mange stemmer på avataren min i år faktisk :o Din er jo ganske kul da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Finnes det folk som faktisk kjører kampanjer bak kulissene, for å få stemmer på avataren sin? Så trist Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Finnes det folk som faktisk kjører kampanjer bak kulissene, for å få stemmer på avataren sin? Så trist Bytt til juleavatar av deg selv der du ikke smiler, men er trist i stedet. Som protest! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 De innser bare ikke sannheten om at nissen egentlig er svart! Min avatar symboliserer fellesskap, frihet og fargeblindhet. Den viser at nissen kan være fra alle kulturer! Kanskje nissen bruker turban istedenfor en nisselue, kanskje han spiser ris istedenfor grøt? Kanskje nissen egentlig er slem, og seksuelt misbruker alle de slemme barna? Jeg gir rom for nytolkninger. Og jeg gir rom for at dette er bare svada. Nissen er hvit, og kommer alltid til å være hvit. Kanskje du kan skrive tolkningene dine ned i bibelen/koranen/osv, for det er jo akkurat det samme som står i disse bøkene - svada. Like mye svada som en kristen drit kaller andre trangsynt fordi de kommer med sine meninger om at tro er idioti. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Og jeg gir rom for at dette er bare svada. Nissen er hvit, og kommer alltid til å være hvit. Kanskje du kan skrive tolkningene dine ned i bibelen/koranen/osv, for det er jo akkurat det samme som står i disse bøkene - svada. Like mye svada som en kristen drit kaller andre trangsynt fordi de kommer med sine meninger om at tro er idioti. Rasist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg