Sexylubb1 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Foretrekker å bruke myggnetting. Forståelig det. Er vel ikke alle som er like heldige fra naturens side. Forklarer vel din hang mot trange småjenter og. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Flott tilbakesvar, du skal få en pluss for den. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Er ikke så smart å sette opp motstanderen i lommetennis vet du. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Hva faen er galt med meg? Jeg sitter her med en gylden mulighet, som innebærer sponset reise og opphold. Og vurderer å takke nei. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 ja Har funnet den beste måten og se om man passer med en partner på, man nevner sitt favorittvåpen. Fuck alt annet. Jeg liker godt AK-47, eller AWP. Hva faen er galt med meg? Jeg sitter her med en gylden mulighet, som innebærer sponset reise og opphold. Og vurderer å takke nei. Go for it baby girl Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Hva faen er galt med meg? Jeg sitter her med en gylden mulighet, som innebærer sponset reise og opphold. Og vurderer å takke nei. Hva er begrunnelsen for å si "nei?" Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Hva er begrunnelsen for å si "nei?" Virker for godt til å være sant, og synes det er surrealistisk å bli faktisk bli kontaktet. Skal ringe de opp imorgen. Har sjekket opp bakgrunnsinformasjon, og alt henger på greip. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Jeg tror ikke jeg HAR et favorittvåpen... Da er det faen meg på tide! Also: Elsk avataren min, og denne: http://www.youtube.com/watch?v=kZUPCB9533Y Endret 17. desember 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Virker for godt til å være sant, og synes det er surrealistisk å bli faktisk bli kontaktet. Skal ringe de opp imorgen. Har sjekket opp bakgrunnsinformasjon, og alt henger på greip. Forventer sikkert å bruke kroppen din som gjengjeldelse! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Forventer sikkert å bruke kroppen din som gjengjeldelse! Not going to happen. EDIT: Det at firmaet ikke er lite, gjør det også mer troverdig. Endret 17. desember 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Hvordan endte du opp med å få det tilbudet? Og hvor går reisen til? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Hvordan endte du opp med å få det tilbudet? Og hvor går reisen til? Gøteborg. Ble oppringt. Kommer til å takke nei, ettersom det ikke er noe for meg. Kjenner ikke at det frister. Endret 17. desember 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Virker for godt til å være sant, og synes det er surrealistisk å bli faktisk bli kontaktet. Skal ringe de opp imorgen. Har sjekket opp bakgrunnsinformasjon, og alt henger på greip. Om det er sjekket opp og alt er OK; Go for it. Fuck alt og bare kjør på. Da er det faen meg på tide! Vel, det eneste våpenet jeg faktisk har brukt skikkelig er AG3-en, så liker jo den, men mistenker at det er snakk om flere våpen enn bare moderne? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Ja men hva er det da, kakenamsen? Kan du hinte i det minste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Yay! 6 på forrige ukes matteprøve. 57 av 58 oppnåelige poeng. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Så flink du er. Da får du vel en 6-er i belønning hjemme også da vel? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Yay! 6 på forrige ukes matteprøve. 57 av 58 oppnåelige poeng. Nå får du sikkert extra ukelønn Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Lithium, nå gikk det opp for meg at det var du som het Kvittering før. Jeg trodde du bare hadde forduftet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Så flink du er. Da får du vel en 6-er i belønning hjemme også da vel? Nei, jeg får en 68-er! (Hu går ned på meg og så skylder jeg hu en.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg