Sexylubb1 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Det var bare VG som overdrev litt i morgentimene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Var to stk som ble skutt på en kino, var det ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Når man finner morgendagens heldagsprøve på internett #denfølelsen Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Var to stk som ble skutt på en kino, var det ikke? Ja, 2 stykk blir skutt på en parkeringsplass utenfor en kino hver dag. "About 46 people are killed a day in the US according to crime stats" http://wiki.answers.com/Q/How_many_people_are_shot_each_day_in_the_US Endret 17. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg føler meg trygg i Norge, det er fordi jeg alltid går bevæpnet når jeg er på byen :-) 2 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Bevæpnet med hva? Skyter den hvite kuler? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg skal hjem i jula, og tenkte å ta med meg TVen opp til Finnmark. Originalesken kastet de jeg bodde med i Oslo en helg jeg var borte, noen som vet om min 32" LED TV får plass i den største Smartpost esken, eller hvor jeg kan få tak i en eske som er stor nok (Tenkte å pakke inn TVen i bobleplast uansett, slik at den er trygg) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg føler meg trygg i Norge, det er fordi jeg alltid går bevæpnet når jeg er på byen :-) Swiss-kniv? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Pistol. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Forbrytelsene er en nytelse Som gir et skikkelig kick Nå kan du få respekten Som du aldri fikk Og alle damene Som alltid valgte andre De vil ha de store gutta Men det kan du forandre Det er tøft å være farlig Kult å være kriminell Spre litt frykt på byen På en fredags kveld Og se alle stikke hodene sammen Fordi de vet at du går med våpen 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) amen Endret 17. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Jeg føler meg trygg i Norge, det er fordi jeg alltid går bevæpnet når jeg er på byen :-) Det pleide jeg å gjøre frem til jeg var 16-17, og alltid mista knivene jeg hadde i lomma. Etter hvert gadd jeg ikke mer. Flere ble konfiskert på skolen også. Glemte oftest at jeg hadde dem der, siden jeg alltid gikk med en foldekniv eller to i lommene, og et par i sekken. Var kjekk å bare dra frem når man kjeda seg og bare spikke i vei på det første og beste man fant. Vanligvis en pult eller en benk eller noe. Skikkelig rebell, altså. Så, hvem vil stoppe meg fra å bruke opp pengene jeg har satt av til en heidundrendes fyllejul i Stavanger, og som jeg nå heller vil svi av på en god DAC, et par Beyerdynamic DT770 Pro 80 ohm og et headset for gaming? Endret 17. desember 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Datasmurf er en actionman. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Pistol. Du er skikkelig kul altså! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg har alltid rangert mennesker på kulhetsskalaen, etter hvor bra de håndterer diverse våpen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Du er skikkelig kul altså! Takk Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg har alltid rangert mennesker på kulhetsskalaen, etter hvor bra de håndterer diverse våpen. Jeg håndterer mitt ....våpen ganske bra.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Hmm. Kanskje man skal prøve CS igjen. Hva er oddsen for at communityet har forbedret seg ila. de siste 8 årene, og hva er oddsen for at noen fortsatt spiller 1.5? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Communitiyet har forbedret seg ila. de siste 8 årene? Heh, den var god. :-) Jeg skylder på COD-generasjonen! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 1.5 vet sikkert ikke drittungene om... source derimot er som det alltid har vært virker det som, like mye shitkids som for noen år tilbake, merkelig egentlig, de er jo så unge at de umulig kan ha spilt noe annet enn stigespill da det kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg