Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor ikke du med søsteren din?

Nope. Ingen av søstrene mine bor hjemme.

Jeg snakket om da jeg bodde i kollektiv og prøvde å sjekke opp en av jentene jeg bodde med. Det gikk forøvrig ikke og var bare kleint. Senere prøvde en av de andre jentene jeg bodde med å sjekke opp den ene kompisen min som var på besøk, og ei tredje av jentene var kronisk på jakt etter den ene fyren vi bodde med. Sånn til det faktum at hun kunne dukke opp i senga hans om natten, siden hun var så verpesjuk.

Lenke til kommentar

Oh, jaja. Inngang 200, skyss 75 og drikke 150. Har igjen nesten alt drikket tho, bra kveld.

neste koster meg 100 i inngang, fohåpentligvis mindre en 200(siste gang jeg kjører med han) i skyss, drikke koster 250 for ølbrett, men det holder noen ganger.

Btw - dressen ovelevde maskinvask, ikke skrukkete eller krympa. Men jeg skulle ha rista/ støvsuga av aska først, mange hvite flekker som jeg måtte pelle av.

Endret av settings
Lenke til kommentar

Nope. Ingen av søstrene mine bor hjemme.

Jeg snakket om da jeg bodde i kollektiv og prøvde å sjekke opp en av jentene jeg bodde med. Det gikk forøvrig ikke og var bare kleint. Senere prøvde en av de andre jentene jeg bodde med å sjekke opp den ene kompisen min som var på besøk, og ei tredje av jentene var kronisk på jakt etter den ene fyren vi bodde med. Sånn til det faktum at hun kunne dukke opp i senga hans om natten, siden hun var så verpesjuk.

Småripsene jeg bodde sammen med på Orkanger, gjorde jo sine forsøk på å sjekke meg opp. Men det var mer underholdning, enn kleint.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Godt forslag. Tilbyr du?

Rumpa til Sexylubb1? Javisst. Bare å forsyne seg. God årgang!

Men ingen av de jeg vil ha sex med vil ha sex med meg. Oppfordrer du til voldtekt?

Nei. Bare om det innebærer damer som flyr rundt og voldtar folk med strap-on.

Lenke til kommentar

. Hadde valgt å bo på orkdal om jeg hadde fått jobb i trondhjem mye jenter som det ikke er så vanskelig å ha med å gjøre der :)

Edit:

Eneste gangen jeg har fått øret mitt tungekysset av ei random berte som satt på da jeg kjørte pirat, vet ikke om hun hintet til noe men hun fikk betale 200,- i norsk valutta for skyss til hommelvika. :)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Bare synd at det er omtrent like dyrt å bo i Orkdal som det er å bo i Trondhjem da. Samt at det ikke er noe uteliv å snakke om her, og busstilbudet til Trondheim er begredelig. Og relativt få mennesker på ens e:gen alder.

.

Alltid trodd at det var billigere å bo i malvik/orkdal enn sentrum, busskort har ikke så mye å si da jeg aldri kunne ha bodd i trønderlag uten bil :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...