Slimda Skrevet 14. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2012 Du har i det minste en passende avatar. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2012 Omfg. For noe dritt. Ganske sikker på at de opplyser om det når du betaler. Det er også ganske vanlig å gjøre det på denne måten nå på nettjenester, og ellers og egentlig. Bokklubber var vel tidlig ute med dette! Bare gjør det til en vane når du bestiller ting, å sjekke/avslutte rullerende abonnement. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2012 Kan godt være, leser aldri noe info. Nå blir ikke mama blid. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2012 ånei 100 kroner Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2012 jeg tror illuminati tråden går mot slutten. Kvinnen virker litt oppgitt over oss. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Har ikke jeg en gang for noen måneder siden foreslått at Rosario er et troll? Jo mer han skriver i den der tråden nå jo mer virker det som om han troller. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Har ikke jeg en gang for noen måneder siden foreslått at Rosario er et troll? Jo mer han skriver i den der tråden nå jo mer virker det som om han troller. Trodde han var en kvinne først, med tanke på oppførselen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Dette er ikke KG, Cakenommy! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Heldigvis! La oss håpe det forblir slik, og at det ikke blir flere humørsyke brukere fra KG, som migrerer til vårt rike. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Trodde han var en kvinne først, med tanke på oppførselen. Visste at dette var Diskusjon.no, med tanke på alle misogynene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 En jøde kom bort til meg på JFK og spurte om jeg var jøde.....må innrømme at det var fristende å si at "nei , jeg er hardbarka nazist og har et stort nazi flagg på veggen hjemme og hvis du ikke passer deg så bruker jeg deg til å fyre med i peisen !" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 "Frekk kan være bra" Rick Rude sez : To all you diskusjon.no sweat hogs , shut your pie holes while I take my robe off......hit the music ! Sweat hogs = sveittpeisa , ifl nordnorsk oversetting Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Avslutte Spotify-abonnement? Hva er dette for noe tull? Kan like godt slutte å puste. Ellers så har man andre alternativer som gjør at man ikke trenger Spotify? Jeg bruker til og med Wimp mindre og mindre i disse dager, og hovedsakelig bare til å kjøpe album og enkeltsanger av artister jeg har hørt på radio, lest om i aviser eller lignende. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Da lå det 30cm nysnø på bakken, får barehåpe at værmeldingen er feil mht. varmegrader om et par dager. Nå som det er snø kan det godt bli værende, da kan jeg få testa langrennsskia mine også. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Enig. Kult brukernavn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Ski? I Norge? Gi dere da Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Kult brukernavn Kul bruk av sarkasme. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Kul bruk av sarkasme. Nei jeg elsker nvidia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg