Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gooood morgen alle dere små dyr.

Nå skal jeg løpe til bussen om litt, og vurdere å kvele Eplefe når klokken nærmer seg halv ti. For først da drar hun seg til helvete ned til byn. x)

Kattehuset ftw! =D

Lenke til kommentar
Om en time sitter jeg i bilen på vei til hytta :thumbdown: Har påske-egg ipod og go'bok så det kan ikke bli så veldig ille da. :thumbup: Hva skal dere i påskeferien ?

Ikke en dritt, og nesten alle er bortreist og :( :(

Hjelper fint lite å være (nesten) alene hjemme og, ikke at ting klaffer i første omgang...

Lenke til kommentar
Om en time sitter jeg i bilen på vei til hytta :thumbdown: Har påske-egg ipod og go'bok så det kan ikke bli så veldig ille da. :thumbup: Hva skal dere i påskeferien ?

Jeg skal jobbe og forhåpentligvis kjøre en tur til Grong for å stå på ski, så sant jeg får med meg noen tards, for det er litt teit å dra helt alene.

Vet forresten noen om det er noe særlig forsinkelse på utenlandsbetalinger via sånn der SWIFT-greier?

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Jeg skal jobbe og forhåpentligvis kjøre en tur til Grong for å stå på ski, så sant jeg får med meg noen tards, for det er litt teit å dra helt alene.

I tillegg til at det forhåpentligvis forminsker sjansene dine for å dø kald og alene i en snøfonne midt i barnebakken.

Lenke til kommentar
I tillegg til at det forhåpentligvis forminsker sjansene dine for å dø kald og alene i en snøfonne midt i barnebakken.

Nå tir du stille.

ps for dem som lurer det tar 2–5 dager å overføre penger

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...