Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk. :) Hadde i utgangspunktet lyst på en psykologiutdanning, men snittet der blir for høyt for meg. Så derfor vurderer jeg å sikte på en jobb innenfor bistandsarbeid. Men det virker som om det er veldig mange veier man kan gå for å bli det så hadde vært greit å prate med noen som har litt peiling. :)

Lenke til kommentar

Takk. :) Hadde i utgangspunktet lyst på en psykologiutdanning, men snittet der blir for høyt for meg. Så derfor vurderer jeg å sikte på en jobb innenfor bistandsarbeid. Men det virker som om det er veldig mange veier man kan gå for å bli det så hadde vært greit å prate med noen som har litt peiling. :)

Du kunne jo studert psykologi i utlandet?

Lenke til kommentar

Synes ikke å dra vitser om morsmelk, homser og sperm er å dra det over streken. Men avføring derimot. Nei.

:thumbs:

 

Jeg har for øvrig ikke dradd den vitsen på byen med det formål å få meg noe & de fleste jeg henger med synes sånt er morsomt så kanskje jeg burde legge an på noen venninner, helst flere om gangen, dersom det er en så sjelden egenskap.

 

Ellers så er det mange som døde i dag så jeg vil bare si RIP til de som er død.

Lenke til kommentar

 

:thumbs:

 

Jeg har for øvrig ikke dradd den vitsen på byen med det formål å få meg noe & de fleste jeg henger med synes sånt er morsomt så kanskje jeg burde legge an på noen venninner, helst flere om gangen, dersom det er en så sjelden egenskap.

 

Ellers så er det mange som døde i dag så jeg vil bare si RIP til de som er død.

 

Om du vet hvordan humor de har, så er det jo ikke noe galt å dra den type vitser. Men som det er nevnt tidligere, så kan det være risky. Bare alkoholen som gjør det lettere å le av.

Lenke til kommentar

Fest hos abdhull.

 

 

 

Edit: Når man legger inn kontonr og kjøper Spotify Premium, må man etter 1 mnd'e velge om man vil fortsette og kjøpe mer, eller avslutte?

Kjøpt premium for en stund siden, sku bare ha det en nåned men har ikke fått noe melding ennå!

 

Du må avslutte selv. Jeg pleide gjøre det med en gang jeg hadde kjøpt, så glemte jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...