Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om

23) Vær morsom! Du er morsom! Innse det. Jeg kjenner så mange personer som tror de er sørgelige personer, men når du får de i komfortsonen sin, så er de morsomme. Bruk humoren din så mye du kan. Latter og smil er positive emotions, positive emotions øker sjansen for at hun vil ha sex med deg / bli sammen med deg.
Mange synes at jeg er morsom når jeg prøver å være litt tilbraketrukken men så blir jeg mer og mer komfortabel jo mer jeg drikker/blir kjent med folk og så går jeg fra mainstream vitser som alle liker til å si ting som "theres a big jar of cum in my fridge but i labeled it BREAST MILK so my gay friends wont drink it all hahaha" og så vil ikke folk ha noe med meg å gjøre lenger
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om Mange synes at jeg er morsom når jeg prøver å være litt tilbraketrukken men så blir jeg mer og mer komfortabel jo mer jeg drikker/blir kjent med folk og så går jeg fra mainstream vitser som alle liker til å si ting som "theres a big jar of cum in my fridge but i labeled it BREAST MILK so my gay friends wont drink it all hahaha" og så vil ikke folk ha noe med meg å gjøre lenger

Jaha ja...

Tror det punktet trenger litt oppussning, "hold deg til safe humor"?

Lenke til kommentar

Fest hos abdhull.

 

 

 

Edit: Når man legger inn kontonr og kjøper Spotify Premium, må man etter 1 mnd'e velge om man vil fortsette og kjøpe mer, eller avslutte?

Kjøpt premium for en stund siden, sku bare ha det en nåned men har ikke fått noe melding ennå!

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Fest hos abdhull. Edit: Når man legger inn kontonr og kjøper Spotify Premium, må man etter 1 mnd'e velge om man vil fortsette og kjøpe mer, eller avslutte? Kjøpt premium for en stund siden, sku bare ha det en nåned men har ikke fått noe melding ennå!

 

Min oppdateres den 24. hver månede om jeg ikke stopper den manuelt.

Lenke til kommentar

da er spm, liker du vitser over streken?

 

Synes ikke å dra vitser om morsmelk, homser og sperm er å dra det over streken. Men avføring derimot. Nei.

 

Jeg er den som krysser streken når det kommer til å være frekk, enda bedre om mannen er frekk og. Gjør det mer moro! Synes både tøfler og flørtepuser er turn off.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...