Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette stemmer jo ikke. Mye av det folk lager er dritt, men det er jo fordi de ikke vet hva de driver med. Noen av oss vet hva vi driver med, vøtt.

Jeg skal gi deg en julegave i år. Den skal jeg lage selv, og den kommer til å bli superbra. Bare gi meg postadresse, e-mail, personnummer, blodtype, seksuell preferanse, og kroppslige mål, så skal du få den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vore ferdig med gåvene i vekevis alt. Framleis noko som må pakkes inn og sendes av gårde, og så mangler eg ein gåve som er på veg. Julestemninga kan eg sjå for meg at kjem i morgon etter eksamen, når vi skal ha andebryst med appelsinsaus, sukkererter, gulrøtter og pommes noisettes til middag med tropiske frukter, stekt i chili-sukkerlake og vaniljeis til dessert. Er ikkje noko som seier "jul" heilt slik som andebryst, altså.

Lenke til kommentar

Dette stemmer jo ikke. Mye av det folk lager er dritt, men det er jo fordi de ikke vet hva de driver med. Noen av oss vet hva vi driver med, vøtt.

I dont. med mindre det er noe jeg kan lage i verkstedet på skolen i stål da, da har jeg litt peiling.

 

Jeg er usikker på hva det der skal bety

er ikke avataren din klippa ut av nissebildene noen sider tilbake?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...