multisync Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 ut og reise... da er det ikke akkurat noe smart å dra med seg mat eller drikke. Rekker ikke å spise/drikke det opp før han reiser heller. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Hva gjør man egentlig med arbeidsgivere som ikke betaler lønn? Vurderer å ta en tur hjem til ham i natt, med balltre i bagasjen, men det blir så mye søl... Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 ut og reise... da er det ikke akkurat noe smart å dra med seg mat eller drikke. Rekker ikke å spise/drikke det opp før han reiser heller. Gi valutta til landet han skal til da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 ut og reise... da er det ikke akkurat noe smart å dra med seg mat eller drikke. Rekker ikke å spise/drikke det opp før han reiser heller. Hygieneartikler som er forbruksvarer. Deodorant, kremer og whatnot som han bruker. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Gi valutta til landet han skal til da? Euro, så ikke noe spennende, også er han over 35 og tjener penger i forhold til meg som fortsatt studerer Men ja, kanskje jeg bare finner en deodorant ellerno. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Familie liker alltid ting som du har laget selv Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Familie liker alltid ting som du har laget selv Nei det gjør de ikke, hjemmelagde ting er som regel bare herk. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 *bilde av cowboy* Fant ingen bilder når jeg søkte med bilde... Tror jeg går sakte bakover... Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Nei det gjør de ikke, hjemmelagde ting er som regel bare herk. Dette stemmer jo ikke. Mye av det folk lager er dritt, men det er jo fordi de ikke vet hva de driver med. Noen av oss vet hva vi driver med, vøtt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Fant ingen bilder når jeg søkte med bilde... Tror jeg går sakte bakover... Jeg er usikker på hva det der skal bety Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) At jeg søkte på google med bilde du la ut, for å finne ut om du bare har "lånt det" fra google, eller at det faktisk er ditt bilde. Edit: Altså, det er ikke nødvendigvis ditt bilde, men du fant det på imgur kanskje. Endret 12. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Dette stemmer jo ikke. Mye av det folk lager er dritt, men det er jo fordi de ikke vet hva de driver med. Noen av oss vet hva vi driver med, vøtt. Jeg skal gi deg en julegave i år. Den skal jeg lage selv, og den kommer til å bli superbra. Bare gi meg postadresse, e-mail, personnummer, blodtype, seksuell preferanse, og kroppslige mål, så skal du få den. 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Da var alle julegavene kjøpt inn! Slitsomt.. Bedre blir det ikke av at jeg ikke har snev av julestemning. Trist. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Vore ferdig med gåvene i vekevis alt. Framleis noko som må pakkes inn og sendes av gårde, og så mangler eg ein gåve som er på veg. Julestemninga kan eg sjå for meg at kjem i morgon etter eksamen, når vi skal ha andebryst med appelsinsaus, sukkererter, gulrøtter og pommes noisettes til middag med tropiske frukter, stekt i chili-sukkerlake og vaniljeis til dessert. Er ikkje noko som seier "jul" heilt slik som andebryst, altså. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Fortsatt bare kjøpt gave til meg selv. Og den fra Secret Santa-tråden. Så flink jeg er! Blir nok fort en polløsning som vanlig. I det minste setter folk pris på det Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 At jeg søkte på google med bilde du la ut, for å finne ut om du bare har "lånt det" fra google, eller at det faktisk er ditt bilde. Edit: Altså, det er ikke nødvendigvis ditt bilde, men du fant det på imgur kanskje. lmao Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg fant noe artig; http://www.woodwangworkshop.co.uk/wood_wang_one_offs_30.html Hva synes dere om 'medieval style stocks'? Veldig fin pris, og som sexylubb1 sa på irc virker det som om det er veldig god trekvalitet. Hadde jeg hatt mer plass hadde jeg gjerne kjøpt en sånn for å ha stående på samme måte som mange har sverd og sånn hengende på veggen. Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Dette stemmer jo ikke. Mye av det folk lager er dritt, men det er jo fordi de ikke vet hva de driver med. Noen av oss vet hva vi driver med, vøtt. I dont. med mindre det er noe jeg kan lage i verkstedet på skolen i stål da, da har jeg litt peiling. Jeg er usikker på hva det der skal bety er ikke avataren din klippa ut av nissebildene noen sider tilbake? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 er ikke avataren din klippa ut av nissebildene noen sider tilbake? Han har sydd den selv på tegning form og farge på skolen. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Han har sydd den selv på tegning form og farge på skolen. stemmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg