Niqābninja Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) I morgen reiser jeg og Julie ned til Hamar for å være med å rigge opp i vikingeskiper før Onsdag. Er det flere enn oss herifra som skal på TG? Nyhus og jeg skal edit: Dere får ta en tur innom HW-rekka Endret 16. mars 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg vet at det er mye kalk og klor i dette vannet, kanskje det er det. Hmm, jeg får holde meg til flaskevann ala vodka. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nyhus og jeg skal edit: Dere får ta en tur innom HW-rekka Det gjør vi sikkert. Vi skal sitte i resirk boksen, og late som om vi er veldig mijøbeviste. Så dere må huske å levere alle flaskene dere hos oss, da får dere til og med muligheten til å vinne premier. Har noen timers skift hver dag. Eller har vi større plass og gratis inngang, hotell og mat. Julie gleder seg stort, mens jeg er litt mer skeptisk til å sitte rundt 5000 svette nerder i t-skjorte med colaflekk på. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg v ar på byen med SOlid idag!!! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 det er alltid like flauut når noen kommr bort itil deg å sier "aidskake?!", Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 det er alltid like flauut når noen kommr bort itil deg å sier "aidskake?!", Men det er vel bedre enn om de kommer og sier "Penis Trygve?!"? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 en jeg kjenner gjorde det engang. Men det var ikke deg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 det er alltid like flauut når noen kommr bort itil deg å sier "aidskake?!",Haha, hvorfor det? Det hadde jeg gjort hvis jeg så deg på byen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 det er alltid like flauut når noen kommr bort itil deg å sier "aidskake?!", Men det er vel bedre enn om de kommer og sier "Penis Trygve?!"? tjææ vet ikke helt, lars. en jeg kjenner gjorde det engang. Men det var ikke deg det var dumt for jeg er veldrdens hyggeligste peron. basre spør lars! det er alltid like flauut når noen kommr bort itil deg å sier "aidskake?!",Haha, hvorfor det? Det hadde jeg gjort hvis jeg så deg på byen. fordi det er irl vll! jeg heter jo faktisk ida Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 det var dumt for jeg er veldrdens hyggeligste peron. basre spør lars!Utrolig koselig du, ja. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 fordi det er irl vll! jeg heter jo faktisk idanå er det ikke uvanlig å bli kalt noe annet enn navnet sitt da. Men det er kanskje småflaut å bli gjenkjent fra teh intarwebs? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Takk takk lars! Ja, eller. Lit sær å bli kalt aidskake bare. NAtta! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Sov godt da Idapewsen. Få i deg noe vann før du natter da. Tror det er sunt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Sov godt da Idapewsen. Få i deg noe vann før du natter da. Tror det er sunt. 0,5-1l vann gjør virkelig underverker for formen dagen derpå. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 nå er det ikke uvanlig å bli kalt noe annet enn navnet sitt da. Men det er kanskje småflaut å bli gjenkjent fra teh intarwebs? Jeg ser ikke helt det ille i det Jeg ble gjenkjent hele tiden i russetida. Både av folk fra freakforumet, folk fra dette forumet og folk jeg ikke aner hvem var, men som hadde sett bilder av meg et sted Jeg får ofte høre "Datasmurf", "Datasjur", "Sosjojojojur" (e.l., jeg kalles egentlig Sosjojuror), "smurf" og slikt av personer jeg ikke veit hvem er men som tydeligvis veit hvem jeg er Ja, også "Du er Sjur Vaage fra sjurvaagedottkåm, er du ikke?". Så blir jeg gjenkjent av smårips fra Nettby når jeg henger utenfor Bunnpris rundt skoleslutt Men så tør de ikke gå bort til meg, så får jeg masse B-post etterpå om det var meg utenfor Bunnprisen Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er vel mange som føler de "kjenner" deg. Har selv opplevd å blitt kjent igjen sammen med typen et par ganger, når jeg hadde nicket Crazykimmi=). Koselig, men litt sært også. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 God morgen forumfolk! Er dere våkne? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg er våken og happy, hva med deg? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg er våken, sitter hos en kompis og hunden deres plager meg! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg