Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nyhus og jeg skal :)

edit: Dere får ta en tur innom HW-rekka ;)

Det gjør vi sikkert. Vi skal sitte i resirk boksen, og late som om vi er veldig mijøbeviste. Så dere må huske å levere alle flaskene dere hos oss, da får dere til og med muligheten til å vinne premier.

Har noen timers skift hver dag. Eller har vi større plass og gratis inngang, hotell og mat. Julie gleder seg stort, mens jeg er litt mer skeptisk til å sitte rundt 5000 svette nerder i t-skjorte med colaflekk på.

Lenke til kommentar
det er alltid like flauut når noen kommr bort itil deg å sier "aidskake?!",

Men det er vel bedre enn om de kommer og sier "Penis Trygve?!"?

tjææ vet ikke helt, lars.

en jeg kjenner gjorde det engang. Men det var ikke deg :hm:

det var dumt for jeg er veldrdens hyggeligste peron. basre spør lars!

det er alltid like flauut når noen kommr bort itil deg å sier "aidskake?!",
Haha, hvorfor det? Det hadde jeg gjort hvis jeg så deg på byen. :wee:

fordi det er irl vll! jeg heter jo faktisk ida

Lenke til kommentar
nå er det ikke uvanlig å bli kalt noe annet enn navnet sitt da. Men det er kanskje småflaut å bli gjenkjent fra teh intarwebs? :p

Jeg ser ikke helt det ille i det :p

Jeg ble gjenkjent hele tiden i russetida.

Både av folk fra freakforumet, folk fra dette forumet og folk jeg ikke aner hvem var, men som hadde sett bilder av meg et sted :p

Jeg får ofte høre "Datasmurf", "Datasjur", "Sosjojojojur" (e.l., jeg kalles egentlig Sosjojuror), "smurf" og slikt av personer jeg ikke veit hvem er men som tydeligvis veit hvem jeg er :p

Ja, også "Du er Sjur Vaage fra sjurvaagedottkåm, er du ikke?".

Så blir jeg gjenkjent av smårips fra Nettby når jeg henger utenfor Bunnpris rundt skoleslutt :p

Men så tør de ikke gå bort til meg, så får jeg masse B-post etterpå om det var meg utenfor Bunnprisen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...