SLi Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Gutter også! Hjelper lite med muskler, om det er behov for paperbag. Har forresten noe som kalles for ME, og kronisk b-vitaminmangel. Tror jeg har midlertidlig ME hver gang alarmen går om morgenen. Og forresten, jeg har ikke behov for paperbag, men gjerne litt muskler Endret 10. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg føler meg godt uthvilt ihvertfall... På en annen side, så har jeg kastet bort hele dagen. Men på enda en side, så har jeg ikke så mye jeg skulle få gjort om dagen. Sett pris på det, å sove er det deiligste med livet. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Vi vet alle hva det deiligste med livet er, høhø! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 elsker å ru nke 1 Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Klarer jeg å kjøre 160 mil uten stopp? Det klarte jeg ikke. Bilen står totalskadd et sted mellom Jokkmokk og Östersund. Neste gang blir det fly. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Det klarte jeg ikke. Bilen står totalskadd et sted mellom Jokkmokk og Östersund. Neste gang blir det fly. kræsja du? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg får generelt lite kred for å ha forumets uten tvil aller beste signatur Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Den er ganske fin Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg får generelt lite kred for å ha forumets uten tvil aller beste signatur Fin. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Må si at min har et knakende godt sitat også. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 hei jeg heter geir se på meg : ))))))) 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Dersom hansern poster bilde av seg selv så skal jeg kommentere "pena" Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Nei... skal man begynne å si ja til alt da når man skal ut og reise for å få litt perspektiv? Kan tenke meg at det blir noe rar dop og merkelig mat i min fremtid isåfall Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Nei... skal man begynne å si ja til alt da når man skal ut og reise for å få litt perspektiv? Kan tenke meg at det blir noe rar dop og merkelig mat i min fremtid isåfall Njaa.. holder du deg i Sunny beach, Magaluf, Alanya og Ibiza slipper du nok unna med Cola/Knips og kebab/pizza Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Njaa.. holder du deg i Sunny beach, Magaluf, Alanya og Ibiza slipper du nok unna med Cola/Knips og kebab/pizza Australia og asia da? Jeg vet garantert at hvis jeg drar dit jeg dykket utenfor Lombok så blir det garantert både sopp og noe dårlig grønt (som forresten har lange fengselsstraffer for bruk) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Både psykoaktive sopper og indonesia er for langt ut av min komfortsone til at jeg engang kunne vurdert det. Men each to his own Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 En time igjen av nomineringen til juleavatarkonkurransen 2012 folkens! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Nominerer McHansern. Jaja, hvem er det som IKKE har fått meg seg Illuminatitråden enda? Her snakker vi gull fra første til siste side. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg synes det er frekt at ingen har nominert meg ass. Jeg brukte sikkert 15 minutter eller noe på den i photoshop fordi fill tool funka ikke ideelt, så jeg måtte bruke brush tool på mye av det. Dere suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg