Cakenommy Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Ikke ofte jeg får sjansen til å rette på deg, så jeg må ta sjansen når den byr seg. Du har lov til å rette på de du vil, er bare snakk om når du får sjansen til det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 føler meg klar til å dra hjem nå, men drar ikke før søndag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Ikke ofte jeg får lov til å rette på deg, så jeg må ta sjansen når den byr seg. det er bare positivt. Jeg sliter virkelig med da og når Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Ikke ofte jeg får lov til å rette på deg, så jeg må ta sjansen når den byr seg. Hvis du synes det er vanskelig å finne ting å rette på der i gården så leter du virkelig ikke hardt. Det er jo en feil i posten like ovenfor din, og den inneholder bare ett ord. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Wohoo, gjorde det bra på eksamen! Så sinnsykt deilig, bare én igjen nå. 3 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Wohoo, gjorde det bra på eksamen! Så sinnsykt deilig, bare én igjen nå. Gratulerer! Kjenner følelsen, jeg har siste på torsdag. Can't wait! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Har sovet i 15 timer. Vet ikke helt hva jeg skal synes om det. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Har sovet i 15 timer. Vet ikke helt hva jeg skal synes om det. Velkommen til min verden! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Gratulerer! Kjenner følelsen, jeg har siste på torsdag. Can't wait! Takk Hva skal du opp i, og hvilken eksamensform? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Velkommen til min verden! Jenter trenger skjønnhetssøvnen sin Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Takk Hva skal du opp i, og hvilken eksamensform? Ex.fac, fire timer skriftlig eksamen Har vært gjennom exphil muntlig, «Politisk Analyse» skriftlig og «Arktiske Norge» skriftlig. Skal bli godt med ferie merker jeg! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Jenter trenger skjønnhetssøvnen sin Gutter også! Hjelper lite med muskler, om det er behov for paperbag. Har forresten noe som kalles for ME, og kronisk b-vitaminmangel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Ex.fac, fire timer skriftlig eksamen Har vært gjennom exphil muntlig, «Politisk Analyse» skriftlig og «Arktiske Norge» skriftlig. Skal bli godt med ferie merker jeg! Fantofthallen? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Velkommen til min verden! Jeg føler meg godt uthvilt ihvertfall... På en annen side, så har jeg kastet bort hele dagen. Men på enda en side, så har jeg ikke så mye jeg skulle få gjort om dagen. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Wohoo, gjorde det bra på eksamen! Så sinnsykt deilig, bare én igjen nå. Flott, kan du stille opp for min eksamen i grafisk databehandling 18. desember? Blædda, er utslitt og har den utmattede følelsen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Fantofthallen? Det blir vanskelig når jeg bor i Tromsø (hvis det er SiB sin treningshall du refererer til da...). Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Flott, kan du stille opp for min eksamen i grafisk databehandling 18. desember? Vel, har du noe i mot å stryke da? Tror nok jeg hadde gjort det særdeles dårlig du. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 HedvigR: Hva skal du opp i? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Vel, har du noe i mot å stryke da? Tror nok jeg hadde gjort det særdeles dårlig du. Akkurat nå er ALT annet gøyere enn dette! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg føler meg godt uthvilt ihvertfall... På en annen side, så har jeg kastet bort hele dagen. Men på enda en side, så har jeg ikke så mye jeg skulle få gjort om dagen. Jeg blir ikke uthvilt, kastet bort hele dagen og har mye jeg vil gjøre om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg