Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ene spørsmålet var om Kant (tror jeg, om det ikke var Descartes) og Hume sine syn på kunst og smak. Den andre var om etikk og de forskjellige hovedretningene for etikk. Jeg svarte på det siste og tror jeg klarte å dra i land en ståkarakter der. Spørmålet er om beta-delen holder. Jeg må ha misset en eller annen tekst i pensum der, for spørsmålene var rimelig greske for meg.

Lenke til kommentar

Ene spørsmålet var om Kant (tror jeg, om det ikke var Descartes) og Hume sine syn på kunst og smak. Den andre var om etikk og de forskjellige hovedretningene for etikk. Jeg svarte på det siste og tror jeg klarte å dra i land en ståkarakter der. Spørmålet er om beta-delen holder. Jeg må ha misset en eller annen tekst i pensum der, for spørsmålene var rimelig greske for meg.

Ok. Pliktetikk, utilitarisme, kulturrelativisme og slikt?

Lenke til kommentar

Jeg må snart blokkere forumet i skoletiden tror jeg. Roter meg bare borti politikkdelen av kjedsomhet. Og de tar selv seg så alt for seriøst der borte.

Du kan jo delta i timen som om du var Magical Mystery, Baltazar, Skatteflyktning, Austrian eller den andre elgen. Hadde vært underholdene. Og relevant. Endret av Lycantrophe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...