Slimda Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Neida, neida.. Den er sett og forstått Du kjenner vel kanskje til uttrykket «Gi ungdommen en flaske brennevin, før idretten tar dem»? Jeg kjører på litt av det samme. "Gi ungene en smak av voksenlivet, før foreldrene kommer og henter dem". Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Lurer på hva faen jeg dreiv med i førsteklasse.. Lærte å skrive tror jeg. Ikke noe garderobe eller kyssing hvertfall. Hadde kjæreste i barnehagen så jeg nøt nok singellivet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Lurer på hva faen jeg dreiv med i førsteklasse.. Lærte å skrive tror jeg. Ikke noe garderobe eller kyssing hvertfall. Hadde kjæreste i barnehagen så jeg nøt nok singellivet. Jeg hadde nok ikke kjæreste noen plass før jeg ble 17 ellerno. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg hadde nok ikke kjæreste noen plass før jeg ble 17 ellerno. Hah! Tror jeg hadde 3 offisielle kjærester på barneskolen, og den ene av de varte kun 1 dag Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 "Gifta meg" i barnehagen jeg. Varte til 2. klasse. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 "Gifta meg" i barnehagen jeg. Varte til 2. klasse. Med ringer og det hele? Imponerende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Det var to som skulle gifte seg i 2. klasse, var det vel, men når da jenta kansellerte bryllupet skulle gutten "drepe" henne med en pinne. Hyggelig, ikke sant? Er det forresten noen som vet om det går an å fjerne registeringsdatoen sin på Facebook? Altså, sånn at venner ikke kan se det på tidslinja? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Ikke sikker, men tror ikke det. Er det et problem for deg da? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Er det galt å finne det underholdende at eks'en man var sammen med i to år (wtf?), sjekker hvordan terrenget er først hos deg, for å bli avvist, dere ser hverandre dagen etterpå, og noen timer etterpå blir han sammen med ett troll? Skal nevnes at han var kontrollerende, strevde mye med sjalusi og usikkerhet etc. Har heller ingenting imot den nye dama, men først nå det går opp for meg når alle sa at jeg var ute av hans liga. Hun er sikkert utrolig snill og alt det der, men håper hun slipper å gå gjennom det jeg gjorde med han. En lettelse at han endelig, etter to år har funnet seg dame, ettersom han prøvde å ta fra meg alt etter bruddet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Når eksen min sleit med å verte saman med ho han var utro med så godta eg meg, må eg innrømme. <_< Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Skadefryd er eneste fryd, hva? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Det er alltid lov å godte seg over ekser sine feilsteg og nederlag. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Skadefryd er eneste fryd, hva? Wow! Eneste fryd, virkelig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Det heter vel egentlig Skadefryd, den eneste sanne fryd? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Skadefryd er eneste fryd, hva? Hell yeah. Endret 10. desember 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Med ringer og det hele? Imponerende. Neei, men det ble laga kake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Flaut å se på fredsprisutdelinga. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Halsbetennelse -> Shots! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg