Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Avataren min er Eddie. Mascotet til Iron Maiden Den er tatt i forbindelse med Powerslave plata som jeg fobinder med en av de beste Maiden platene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Øynene mine blør akkurat nå. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg viste ikke at nissen hadde så fast rumpe. Fotoshop sikkert. Synes de burde markere på bilder om de er fotoshoppet. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Trodde julenissen visste bedre enn det. Ingen ser ned på han bare pågrunn av han er chubby. Dette syntes jeg vi skal hjelpe nissen med. Skal vi sende han et brev hvor vi sier det ikke er farlig å vise sin ekte kropp? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Skal vi sende han et brev hvor vi sier det ikke er farlig å vise sin ekte kropp? Nei for faen i helvete satan. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Er da mange bilder av nissen der han er tjukk og sånn. Synes det er lov å være stolt av å være sexy Her er hele bildet forresten Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Faggot. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Faggot. Ååååååå. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Faggot. ( Original as always ) Endret 9. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 såå 2003 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hvorfor har du ikke gitt fuglen en nisselue, og hvorfor spiller du ikke MC lengre? *Retter lys mot fjeset ditt* Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 jeg kan ikke komme på sist gang jeg likte å stå opp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 jeg kan ikke komme på sist gang jeg likte å stå opp. Første skoledag i første klasse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Du var en av dé du, ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Mulig. Jeg husker ikke så mye av barndommen min, så jeg jobber med å fylle minnene mine med vanlige ting som andre barn har opplevd. F.eks kysse ei jente i 1 klasse, eller snike seg inn i jentegarderoben. Endret 10. desember 2012 av Slimda Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Første skoledag i første klasse. Nerd. Jeg prøver å tilpasse meg forumkafèen saklighets nivå, om det er et ord Mulig. Jeg husker ikke så mye av barndommen min, så jeg jobber med å fylle minnene mine med vanlige ting som andre barn har opplevd. F.eks kysse ei jente i 1 klasse, eller snike seg inn i jentegarderoben. Du fyller minnene med å gå inn på garderoben til småjenter og kysse dem? Dette er ikke bra Slimda Endret 10. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Du fyller minnene med å gå inn på garderoben til småjenter og kysse dem? Dette er ikke bra Slimda Jeg tror du har gått glipp av min treffende forumtittel. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Neida, neida.. Den er sett og forstått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg