Slimda Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Nei, det bare... kom... (refererer til tittelen min) Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 haha... Utrolig at noen kan tro på noe så søkt, og at det er helt umulig å få skikkelig bevis. "OK" tegnet og artister. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 haha... Utrolig at noen kan tro på noe så søkt, og at det er helt umulig å få skikkelig bevis. "OK" tegnet og artister. Når man tror på noe man så gjerne vil at skal være sant så vil den minste ting være et såkalt... bevis. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hvorfor ikke kjøre i 20 i 80 sone? Tar deg jo bare 4 ekstra minutter. Neida, hei jeg heter SLi og er ny her i tråden. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Greendale Human Being? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hvorfor ikke kjøre i 20 i 80 sone? Tar deg jo bare 4 ekstra minutter. Neida, hei jeg heter SLi og er ny her i tråden. du henta frem den igjen. 20 i 80 sona vil ta deg 4 ganger så lang tid ikke 4 minutter, med mindre du kjører i 1 min orginalt Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Var ikke ment seriøs! Så, hva gjør man her på denne café´en? Er det mulig å få en latte mens jeg prater? Endret 9. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Var ikke ment seriøs! Så, hva gjør man her på denne café´en? Er det mulig å få en latte mens jeg prater? Avhengig av aktivitet er det debatter og diverse snakk. Du har 26763 sider du kan kose deg med her! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Anbefaler å lese mine poster, de er veldig gode. De beste på forumet faktisk. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Bar kom med en komentar så blir det stort sett uansett diskusjon om det...... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Bar kom med en komentar så blir det stort sett uansett diskusjon om det...... Å forvente noe annet blir jo rimelig dumt, ettersom man poster på et diskusjonsforum. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Right´o Syntes forresten ikke at den nye nisselua passer så godt inn på avataren min. Munnen og øynene er lagd i paint, mens nisselua la jeg til nå i photoshop, hehe. Endret 9. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Du har i hvertfall vært kreativ med avataren din da, og ikke bare noen google klikk Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Avataren er egentlig diskusjon.no sin default avatar. Hvem er det du har på bilde? Og cakenommy, who´s that hot chick? Edit: Snakker da om avataren din... kremt. Endret 9. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Sienna Miller Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Han på min avatar er nissen Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg viste ikke at nissen hadde så fast rumpe. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Neida, hei jeg heter SLi og er ny her i tråden. Velkommen til den mest ødelagte og forpulte tråden på hele forumet. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Takk, skal prøve å ødelegge den enda mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg