Slimda Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Dersom du hadde hatt barn hadde du mest sannsynligvis nevnt det eller hatt bilder av deg med kidsa på Facebook. Åja, så du tar det som står på internett for god fisk? Man må ha sex for å få barn. Hjelper ikke å gni penis mot PC-skjermen mens man ser på hentai. Øy, slutt med den mobbingen! Snart kommer Japan og gjør at det faktisk er nok! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Åja, så du tar det som står på internett for god fisk? Ja. + Det McHansern sa men jeg fikk nettopp en melding fra Zeph om takt og tone på forumet så jeg turte ikke å si det, selv om jeg tenkte det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Ja. + Det McHansern sa men jeg fikk nettopp en melding fra Zeph om takt og tone på forumet så jeg turte ikke å si det, selv om jeg tenkte det. Ah, Zeph. Han er en slu kar, han. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Gigapakke frå palais des thés komen. Eg har planar om å spre tesnobberiet til kjente og kjære i jula. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Tror jeg har blitt lei av potetgull. Trodde ikke det skulle gå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Tror jeg har blitt lei av potetgull. Trodde ikke det skulle gå. Ring etter ambulanse. Dette tar du ikke på forumet, men med akuttlegen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 får hu potetgullfett intravenøst da? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg troooor jeg ikke er dødssyk. Håper jeg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Når ble taco bergensmat?... Siden år 0 Muligens fordi begge to bor i bergen og skal spise det samme. Endret 8. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Klem anyone? Neivel.... natta da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Ja. + Det McHansern sa men jeg fikk nettopp en melding fra Zeph om takt og tone på forumet så jeg turte ikke å si det, selv om jeg tenkte det. DU MÅ BLI MER YOLO SOM MEG. FUCK CYBERSNUTEN!!!! Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Faen! Midt i eksamensperioden bestemmer jeg meg for å starte å spille Saints Row 3. Noen gi meg en ørefik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg kan gjerne stå til tjeneste! *SLAP* Bedre? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Takker. Ble svimmel nok til å finne senga! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Det er et subtilt hint. Koteletter. Kå-te-lett-er. Kåte. Letter. Lettere å bli kåt. Hun har lyst på barnebarn. Tror du toppet deg selv her, Geir. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Det finnes ingen topp for meg, bare en evig-vandrende oppoverbakke. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hvor lenge har du vært med i Illuminati? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Siden barneskolen. Da lekte jeg nemlig brilleslange, og holdt fingrene i en sirkel rundt øynene mine, et kjent Illuminati-tegn. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 er det der du fikk din fasinasjon for barn fra? (refererer til seddelen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg