Slimda Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Hvis alt allerede føles så bra, hvorfor prøve sopp? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 På grunn av at jeg har lyst? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Hvis alt allerede føles så bra, hvorfor prøve sopp? For å fucke det til, vel. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Keep it coming Sjansen er vel størst for å bli fuckd psykisk, om man allerede ikke har det så bra psykisk. Noe som ikke er mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Klarer jeg å kjøre 160 mil uten stopp? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Klarer jeg å kjøre 160 mil uten stopp? Jada. Hvor skal du? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Utrolig hvor mye man lærer om selv iløpet av kort tid, fascinerende! Å kaste seg ut i nye opplevelser, sosiale settinger and what not. Gir en tilfredstillende følelse, da man får nye perspektiv på ting. Spent på hvordan det blir å prøve sopp når alt føles så bra allerede! LIVET olololol Du burde glede deg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Du burde glede deg. Sarkasme? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Nei. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Klarer jeg å kjøre 160 mil uten stopp? spørs på tanken på bilen, hvor mye du har å spise i bilen, hvor mye du har drukket osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Ville ikke ha prøvd noe sånt. Man bør ta pauser for og kvikke seg litt opp osv. 160 mil er langt og.. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Nei. Fett! Har gledet meg en stund allerede. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Klarer jeg å kjøre 160 mil uten stopp? Mest sannsynlig ja. Men klarer bilen det? Og mener du det vil være hensiktsmessig med tanke på din egen og spesielt andre trafikanters sikkerhet? Jeg lurer litt og på hva du definerer som stopp. Om du med stopp mener et lengre stopp med overnatting eller lignende så skal ikke det være nødvendig. Men du bør absolutt ta deg noen minutter innimellom og sette av noen timer av turen til lengre måltider/oppkvikkende gåturer/en liten blund på øyet. Og sist, men ikke minst: Om du føler at du er i ferd med å bli trøtt og merker at konsentrasjonen glipper: Stopp! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Og sist, men ikke minst: Om du føler at du er i ferd med å bli trøtt og merker at konsentrasjonen glipper: Stopp! Ikke stopp midt i veien da. Det vil ikke være så lurt. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 jo gjør det, bare napp brekket og sku av motoren midt på E6. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Tviler litt på at noen som kaller seg Sexylubb1 er eldre enn meg. lmao Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Jada. Hvor skal du? From Paris to Berlin. Nostalgiatrip. Nei, jeg skal fra Tromsø til Oslo. Så om noen har sopp eller sofa til to i Trondheim, tar jeg gjerne turen innom. spørs på tanken på bilen, hvor mye du har å spise i bilen, hvor mye du har drukket osv. Jeg har to liter appelsinjuice i bilen, noe annet har jeg ikke råd til. Jeg er i det hele tatt noe usikker på om jeg har råd til bensin. Mest sannsynlig ja. Men klarer bilen det? Og mener du det vil være hensiktsmessig med tanke på din egen og spesielt andre trafikanters sikkerhet? Vi prøver. Dro rett fra naschpiel å kjørte fra Trondheim til Tromsø uten å stoppe for annet enn bensin og mat i høst. Jeg lever fortsatt. Jeg kjører ikke alene så vi kan alltids sove på skift. Endret 7. desember 2012 av Matzerath Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Hvis dere skal sove på skift så klarer du jo ikke å kjøre 160 mil uten stopp... Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Det har du helt rett i. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Fett! Har gledet meg en stund allerede. For meg personelig, så er oppturen best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg