Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer jeg å kjøre 160 mil uten stopp?

Mest sannsynlig ja. Men klarer bilen det? Og mener du det vil være hensiktsmessig med tanke på din egen og spesielt andre trafikanters sikkerhet?

Jeg lurer litt og på hva du definerer som stopp. Om du med stopp mener et lengre stopp med overnatting eller lignende så skal ikke det være nødvendig. Men du bør absolutt ta deg noen minutter innimellom og sette av noen timer av turen til lengre måltider/oppkvikkende gåturer/en liten blund på øyet.

Og sist, men ikke minst: Om du føler at du er i ferd med å bli trøtt og merker at konsentrasjonen glipper: Stopp!

Lenke til kommentar

Jada. Hvor skal du?

From Paris to Berlin. Nostalgiatrip. Nei, jeg skal fra Tromsø til Oslo. Så om noen har sopp eller sofa til to i Trondheim, tar jeg gjerne turen innom.

spørs på tanken på bilen, hvor mye du har å spise i bilen, hvor mye du har drukket osv.

Jeg har to liter appelsinjuice i bilen, noe annet har jeg ikke råd til. Jeg er i det hele tatt noe usikker på om jeg har råd til bensin.

Mest sannsynlig ja. Men klarer bilen det? Og mener du det vil være hensiktsmessig med tanke på din egen og spesielt andre trafikanters sikkerhet?

Vi prøver. Dro rett fra naschpiel å kjørte fra Trondheim til Tromsø uten å stoppe for annet enn bensin og mat i høst. Jeg lever fortsatt. Jeg kjører ikke alene så vi kan alltids sove på skift.

Endret av Matzerath
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...