Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk å passe på ungen og da.

Lagt seg. :wee:

BMS?

Sap zeromac :)

Sup! Fortsatt i Danmnark? BMS er forøvrig Blue Mountain State :)

Blue Mountain State, tipper jeg. Det er forøvrig så dårlig at det får FEM til å se ut som HBO.

Hmh. Tipper du ikke liker å se fotball sammen med deilige chicks. Serien er forøvrig medioker, men det er enkel underholdning når man ikke har bedre å ta seg til. Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Har et spørsmål.. Jeg var på date med en ganske søt jente som jeg møtte, vi snakket lenge og fikk god kontakt. Hun var egentlig ganske interessert i å finne på noe en dag og sa det rett ut, men når jeg sendte melding og sa hvilke dager som passer for meg osv, så har hun ikke svart ennå. Gått 2 dager nå, hun har hatt mye å gjøre disse dagene, men dårlig grunn til å ikke svare?

What to do? Har hun ikke på fb. Kun mobil.

Lenke til kommentar
du styre med for tida?

Jobber og jobber, slik at jeg kan få råd til å flytte ut. Planen er å flytte til Trondheim til sommeren sammen med kjæresten. Er ikke billig, har vi funnet ut... Man må jobbe for det man vil ha :)

What to do? Har hun ikke på fb. Kun mobil.

Man har alltid tid til å sende en melding tilbake. Tar jo maks 2 min. Prøv å send en liten "sjekk"-melding? Ikke noe som er relevant, bare noe slik som "Hvordan går det", "har du hatt en fin dag osv", så jobber du det inn i samtalen gradvis.
Lenke til kommentar

Ring hvert femte minutt til du får svar. Send selvsagt meldinger innimellom oppringningene.

Been there, done that. Didnt work out :D

Man har alltid tid til å sende en melding tilbake. Tar jo maks 2 min. Prøv å send en liten "sjekk"-melding? Ikke noe som er relevant, bare noe slik som "Hvordan går det", "har du hatt en fin dag osv", så jobber du det inn i samtalen gradvis.

Er det jeg vurderer å gjøre.. Men har to alternativer. Enten sende en sjekkmelding, kanskje hun venter på det selv? Eller bare være litt kostbar. Dvs, gi det tid og ikke virke desperat.

Bare sært at hun selv ville møtes, også svarer hu ikke :p

Tidligere har hun brukt en halv dag på å svare på meldinger før vi møttes. Aner ikke hvorfor.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Utmattelsestrategi - Det ultimate sjekketriks nest etter kloroform.

Blir ikke det egentlig to sider av samme sak? Det ene virker bare utmattende veldig raskere enn den mindre uglesette måten.

Etter å ha brukt laptop i to timer nå, merker jeg hvor mye jeg savner min egen PC. Hvordan klarer folk touchpad? Jeg blir som en bestefar uten mouse+kb.

Går an å koble mus til laptop altså!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...