Shikaru Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Gutter med brunkrem og utringing 8D Jeg dør. å herre... spørs om jeg vil studere i danmark likevell >_> Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Bare jeg som får tårer i øynene på slutten av Donnie Darko? Må være en av de aller tristeste filmene jeg har sett. Alikevel ser jeg den jevnlig om igjen. Fantastisk film med utrolig soundtrack og enorme skuespiller-prestasjoner. For ikke å snakke om historie og stemning. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 To unger på snart 4 år i hus er slitsomt Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg vil ha mikropopkorn. Søren snyhals det hadde vært fantastisk.Jeg har! Med smørsmak. *lokkelokke*Aoooooomh... jeg vil og ha! *lage poppelyder* JEG ER SÅ GLAD<3 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg kjedermeg.. jeg spiller RUNESCAPE, FFS! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Runescape er Satan, jeg gikk bananas-shopping ista. And i liked it. Am I gay? =( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det spørs på hva du har planer om å bruke de bananene du shoppet til det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Haha :!: Altså..... eh........ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Når de reklamerer for en vibrerende ringetone til mobilen, som vissnok vibrerer ekstra hardt, og sier at det er en ekstra bra opplevelse (eller hva faen) - Hva faen tror de folk bruker mobilen til!? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Når de reklamerer for en vibrerende ringetone til mobilen, som vissnok vibrerer ekstra hardt, og sier at det er en ekstra bra opplevelse (eller hva faen) - Hva faen tror de folk bruker mobilen til!? Hahahaha! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Fy faen... Neste gang jeg får den gode ideen å bli fattern ut og drikke så stopp meg. Våkna opp med spy i senga i dag, kuppelhue og en svært nedsatt almenntilstand. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Fy faen... Neste gang jeg får den gode ideen å bli fattern ut og drikke så stopp meg. Våkna opp med spy i senga i dag, kuppelhue og en svært nedsatt almenntilstand. Så Beat for Beat var vellykka? :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Fææn.. for tidlig å begynne å fryse nå;\ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Så Beat for Beat var vellykka? :!:Joda... Fikk åla meg inn på det ene laget. Vi vant selvsagt. Lurer på hva som skjedde med den fruktkurven egentlig? Etterpå ble tequilla, store mengder øl og karaoke. Så ble det svart. Fikk vite nå i stad at jeg ble kjørt hjem av en kamerat av broren min. Det kan ikke jeg huske for å si det sånn. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Haha, var du på beat for beat? :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Haha, var du på beat for beat? :!: Bare sånn publek de arrangerte nede på Tordenskiold i går. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Juba! Jeg skal på interrail. =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Way! bleke håret til Nie og farge mitt \o/ Grønt og svart. Eplegrønt heter fargen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Når de reklamerer for en vibrerende ringetone til mobilen, som vissnok vibrerer ekstra hardt, og sier at det er en ekstra bra opplevelse (eller hva faen) - Hva faen tror de folk bruker mobilen til!? "Den HARDESTE vibratorlyden NOENSINNE. Den mest INTENSE opplevelsen hittil." Altså, jeg har tenkt det der lenge. Men jeg har ikke sagt noe, siden jeg da sikkert ville blitt beskyldt for passiv kofferttenkning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg