Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes i grunn det er litt risky å leve. Vet aldri når du plutselig dør eller blir fatalt skadet.

Jeg tenker ofte på at noen kan komme til å skyte eller knivstikke meg når jeg går rundt, eller at huset skal eksplodere eller ta fyr. At jeg skal sovne og drukne i dusjen og slikt. Eller falle i trappa og maltraktere utseendet.

 

Ooh, og at tennene mine plutselig skal eksplodere - det har jeg hatt mareritt om siden jeg var 4-5 år.

Det plager meg ikke så mye, og jeg er ikke akkurat redd for å gjøre noe eller treffe folk (selv om jeg i grunn ikke stoler på noen og er paranoid), men tankene er alltid i bakhodet.

Men det er mer sånn "Ja ja, dør jeg så dør jeg, det er ikke noe å gjøre med det, og jeg har hatt et fint liv."

Lenke til kommentar

Flink pike. Og kondolerer med å ha bodd på Evjen i ett år. Ingen burde bli utsatt for å bo i Orkdal. :p

Og ja, de drikker mye karsk her. Fordi ja, det er bygda. Og selv om de mot all formodning skulle få bystatus, vil de fortsatt være bygda.

 

Personlig klarer jeg ikke tyrker. Det blir for søtt og jævlig. Samt at det tar alt for lang tid å lage. Koke vann, ha det på ei 1,5litersflaske sammen med et par poser tyrkisk pepper, riste dette, sile det og tilsette sprit.

 

Da er det mye enklere å bare hive i seg ei halv brusflaske, fylle på med sprit og rotere flaska litt slik at det blander seg. :p

 

Haha, kan si meg veldig enig der! Var veldig godt å flytte hjem etter året i Orkanger. Men jeg trivdes veldig godt med å bo for meg selv, så det kompenserte en god del.

 

Har som oftest sluppet å lage selv, jeg. Ettersom flere kompiser lager og drikker tyrker, og jeg som oftest kjøper polvare. Så deler vi på det vi har.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å gjøre avataren til 100x100. Bare last den opp i passe størrelse på Gravatar.com, så linker du den til kontoen din her.

Trenger vel egentlig ikke 100x100, heller. Jeg er så oldschool og hipster at jeg fortsatt kjører 80x80.

 

E: Haha, husker dere da de måtte være under 6Kb? Krise.

Endret av Zeromac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...