Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Meningen med livet er å gi livet mening. Hva som gir mening i livet ditt, er det bare du som vet. Men ikke påstå at du vet hva som gir mening i livet ditt, uten å ha opplevd hva livet har å tilby.

Meningen med livet er å kjøpe hundrevis av uberlimiterte musikkutgivelser, poste LP bilder i musikktråden, for deretter å se skivene bli jødet for skyhøye priser på ebay.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres lavt ut smurfen, for jeg leste vel for en tid tilbake at det var ca. det de betalte på starten av 80-tallet :p

 

Menmen, så bor jo du et sted hvor det sikkert er mer enn god nok tilgjengelighet.

Ikke like mye i disse dager, da de fleste av de jeg kjente som brente selv har flytta sin vei, men 75 spenn betalte jeg også i Stavanger i 2007. :p Det var dårlige greier da, smakte grisemøkk.

 

Men kjøper det sjelden litervis. Det vanligste er jo å kjøpe en femdunk. De pleier å koste rundt 200 kr. Både her, på Steinkjer og den eneste gangen jeg var på fylla i Sandnes.

 

Aldri kjøp himkok fra noen du ikke kjenner godt.

 

 

Ellers blir du blind.

Nja, man kan da ha flaks også. Jeg har da fortsatt synet i behold. :p

Lenke til kommentar

Men kjøper det sjelden litervis. Det vanligste er jo å kjøpe en femdunk. De pleier å koste rundt 200 kr. Både her, på Steinkjer og den eneste gangen jeg var på fylla i Sandnes.

 

 

 

Femdunk for 200kr er bare helt sykt, det må jo være laget industrielt og ikke godt hjemmebrygg. 200 kr er jo ca. produksjonskostnaden for 10-12l uten å ta hensyn til de mange timene som går med eller nedbetaling av utstyr :p

 

For å tjene noe på det må de jo selge heftig mange liter.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

De solgte heftig mange liter. :p Det var jo nesten alltid utsolgt når vi kom og skulle kjøpe. Måtte nesten forhåndsbestille / stå på venteliste til tider. Det var greit godt hjemmebrent også, skjønt, noen ganger hadde du uflaks, men da hadde du bare handla fra feil folk. Husker da somalierne kom, de begynte med det de også. Det er noe av det verste jeg har lukta, og turte faen ikke smake på det. Det brant i nesebora og lukta var så kvalmende at flere av oss brakk seg når han ene åpna korka. :|

De hadde større suksess med khat og hasj enn HB, for å si det sånn. :p

 

Tviler det er noe problem på Steinkjer.

Dette var på Orkanger.

 

Til og med det meste av HBen jeg kjøpte på Steinkjer, var brent av folk fra Orkdal, Skaun og Meldal, og som hadde flytta oppover for å studere.

Lenke til kommentar

Hjemme brenner de aller fleste egentlig. Fås som regel gratis siden man kjenner hverandre, ingen som selger åpenlyst, men ikke over 100kr/l. Handler også en gang i blant 96% druesprit fra spania, men denne er DYR. 250kr literen. Kun 10l dunker. Dette er litt "creme de la creme".

 

På byen koster det 75kr for 0,5l ukjent%, men dette vil du ikke drikke.. Kjøp heller spylevæske, så kan bilen få det du ikke klarer på.

Lenke til kommentar

Dårlig med karskdrikking her også. Jeg har aldri vært noe glad i karsk, eller tyrker. Som ser ut til å være det HB vanligvis blir brukt til her oppe. Vel, og Battery-dram. Jeg blanda med brus, eller sprita opp cider og rusbrus i den tida det var noe jeg drakk. I disse dager ville jeg nok ikke kjøpt det i det hele tatt, men om jeg skulle kjøpt HB ... 50/50 med Sprite, Fanta Lemon eller Urge. :D

 

Drue er jo det ultimate. Og dyreste. Og farligste. God drue er den beste måten å ødelegge deg selv på når du drikker det. Ikke så mye pga. hva det gjør med kroppen din, men hva du ender opp med å gjøre når du reiser deg etter å ha drukket en halvliter sittende i en sofa. :p

Lenke til kommentar

Druesprit.

Brings back memories. Hadde min første fyllekule på druen, for ca. 7 år siden, begynte veldig tidlig.

Druekarsk. I etterkant har jeg nesten ikke klart å drikke karsk, med mindre jeg er i godformen til å begynne med. Klarte ikke lukten av kaffe heller, den første uka etter den fyllekula. Var helt for jævlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Bjarte Fagerlid : "Nå e det 12 år siden det va action oppå Baneheia !"

 

Ja , du var vel der Bjarte.....eller hur :D

 

Bedre å gå på SATS enn å drikke sats , ho ho ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...