Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi burde vente med å diskutere det første vi skal gjøre før vi møtes.

Spoilsport.

 

Forresten, når du ikke trodde det kunne bli verre med det rælet kalt Gagnam Style ... Se for deg en flokk med voksne mennesker, i alderen ca 40 til ca 65, danse og feste til Gagnam Style. :|

Der har du et julebord jeg er glad jeg ikke skal være i nærheten av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva om jeg vil leve livet på rømmen, som en skitten kriminell som lever på adrenalinkicks og kjekke menn?

Da er det ditt valg som du følgelig må ta konsekvensen av. Hvis du mener du lever livet ved å leve livet på rømmen, få adrenalinkicks og kjekke menn så får det være ditt valg - hvorvidt du har det godt slik kan man jo spørre seg om, i starten er det sikkert veldig morsomt og spennende, men etterhvert kan jeg tenke meg at den typen liv må dabbe ut etterhvert. En lyst på et liv som vil gi mening, men dette kan du ikke siden du har levd livet på rømmen, med mindre du flytter til Panama. Det blir et liv til slutt uten mening, er det hva du vil?

Etter de handlingene du har gjort i tidligere alder skaper du deg en identitet som skitten kriminell...

Lenke til kommentar

Da er det ditt valg som du følgelig må ta konsekvensen av. Hvis du mener du lever livet ved å leve livet på rømmen, få adrenalinkicks og kjekke menn så får det være ditt valg - hvorvidt du har det godt slik kan man jo spørre seg om, i starten er det sikkert veldig morsomt og spennende, men etterhvert kan jeg tenke meg at den typen liv må dabbe ut etterhvert. En lyst på et liv som vil gi mening, men dette kan du ikke siden du har levd livet på rømmen, med mindre du flytter til Panama. Det blir et liv til slutt uten mening, er det hva du vil?

Etter de handlingene du har gjort i tidligere alder skaper du deg en identitet som skitten kriminell...

Er det egentlig noe som gir livet mening? Isåfall må det være noe du selv velger.

Lenke til kommentar

kan ikke du fortelle hva dealen med lua til sjefen din er a?

Nei. Da får jeg tilsnakk, og det ønsker jeg ikke. :tease:

jeg synes gangam style var morsomt før jeg så alle parodiene. Så den første gang da Slimda postet den et sted.

Jepp. Tror jeg postet den her en dag eller noe før den eksploderte i media.

Lenke til kommentar

Er det egentlig noe som gir livet mening? Isåfall må det være noe du selv velger.

Mennesket er å annse som et sosialt dyr. Å leve et liv for seg selv uten noen som helst form for forbindelse med andre mennesker må gi livet lite mening - gitt man har en person A og B. Person A synes han lever livet ved å knaske smågodt og ligge på sofaen, det er hans definisjon på å leve livet, men han utnytter ikke sitt fulle og hele potensial som menneske? En person B som har hatt en form for utdannelse, jobber og er stadig i forbindelse med andre fyller sitt potensial som menneske ganske høyt, det er godt også hans definisjon på å leve livet.

Sett dette fra et objektivit ståsted og tolk det å ha en mening med livet slik, så vil jeg mene at det er mulig å leve et meningsfullt liv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...