chokke Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Så lista ser da sånn ut: Sånne påskeegg og micropopcorn, kanskje litt dip + potetgull :O Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har nikotinsjokk. Godt gjort. Haha. Jeg vil ha nikotinsjokk Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nikotinsjokk er ikke gøy >: B.... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg vil ha mikropopkorn. Søren snyhals det hadde vært fantastisk. Jeg har! Med smørsmak. *lokkelokke* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Vet dere sånne små blemmer man får inni munnen av og til? Sånne som gjør dritvondt. Jeg har fått en sånn langt nede i HALSEN, og det gjør dritvondt, akkurat som å ha halsbetennelse. Men legen sa det bare må gå bort av seg selv. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Godt gjort. Haha. Jeg vil ha nikotinsjokk Morgenprisen byr på mange goder. Hihi. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg finner nikotinsjokk ubehagelig når jeg får det. Særlig siden jeg holder på å tryne over rekkverket hver gang. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har nikotinsjokk. Godt gjort. Haha. Jeg vil ha nikotinsjokk Jeg vil ha snus ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Du kunne fått min, hadde det ikke vært for at jeg solgte den siste boksen til venninna mi da hu hadde maks abstinenser og ikke orka røyk Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Gutter med brunkrem og utringing 8D Jeg dør. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det tar tre timer å krølle hår, legge brunkrem og finne klær. Skikkelig bra stil har jeg, Jeg lover deg. :!: :!: Homsepatruljen ta deg en bolle ! jeg dør av latter hahaha Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Om det der blir stort i danmark skal jeg revurdere min holdning om at ingen danske gutter kan få meg til å grøsse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ha ha ha Faen, det kan da umulig være bra at det gjør vondt i kjeften når jeg drikker dette vannet. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Nå har jeg vært en dag i vogna. eller nesten en hel dag. Det var en fin kveld igår, båling og sånt. Idag våkna jeg av en pappa som snorka og regnet som hamra på taket. Ikke noe hyggelig. Derfor dro vi hjem, og her sitter jeg. Litt skuffet er jeg, siden det bare er kommet to-tre sider siden jeg var her sist. Igår satt jeg slik i sofaen framfor tv-en i vogna: "ta det med ro, du kommer til pc-en imorgen.. *skjelve*" Endret 15. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 At jeg bryter ut i en tyve minutter lang danseøkt så fort jeg er alene, hva kan det være et tegn på? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Aaat du ikke likte selskapet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Aaat du ikke likte selskapet? Jøss, Nie er morsom! Da var jeg hjemme. Ble ikke Huge Success . Endte opp med Herman Hedning, micropopcorn, pottis, dip, Plumbo (nytt blad, med masse dilbert, perler for svin og foxtrot og noen andre bra serier ), dundersalt, extra med appelsinsmak. Men ikke noe freia egg . For å gjøre opp så spiser jeg brød med salat, servelat og ost. Til dere som spurte. Så ei med skikkelig ballongpupper, burde være en lov mot sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg