Slimda Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Joda, mest sannsynlig er det en eller annen som liker deg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Moren din er nok veldig glad i deg. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Jeg tar på meg kåpen og trollmannshatten min... La meg finne tryllestaven min! abraka-dafuck, du er gravid Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Får ikke sove :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Woo! Jeg fant negleklipperen min! Jeg har lett etter den siden bussen til julebordet. Trodde jeg hadde mista den, men den gang ei. Korte tånegler, here I come! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Woo! Jeg fant negleklipperen min! Jeg har lett etter den siden bussen til julebordet. Trodde jeg hadde mista den, men den gang ei. Korte tånegler, here I come! Takker for denne særdeles viktige infoen, hadde jeg ikke blitt fortalt det hadde dagen vært noget tristere. Heil sjur 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Takker for denne særdeles viktige infoen, hadde jeg ikke blitt fortalt det hadde dagen vært noget tristere. Heil sjur Takker for din kommentar vedrørende denne særdeles viktige infoen. Hadde jeg ikke blitt fortalt det hadde Sjurs kommentar gått i glemme boken. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Takker for din kommentar vedrørende denne særdeles viktige infoen. Hadde jeg ikke blitt fortalt det hadde Sjurs kommentar gått i glemme boken. Takk for denne kommentaren om kommentaren om denne viktige informasjonen. Hadde jeg ikke fått høre din kommentar om kommentaren om Datasmurfs kommentar hadde jeg ikke fått sove i natt. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Takk for denne kommentaren om kommentaren om denne viktige informasjonen. Hadde jeg ikke fått høre din kommentar om kommentaren om Datasmurfs kommentar hadde jeg ikke fått sove i natt. C-c-c-c-combo... Ja, dere vet. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Woo! Jeg fant negleklipperen min! Jeg har lett etter den siden bussen til julebordet. Trodde jeg hadde mista den, men den gang ei. Korte tånegler, here I come! Du hadde den med på bussen? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Du hadde den med på bussen? Ja? Tenkte jo å stelle neglene mine når jeg kom frem, før voerspielet, men siden jeg ikke fant den, måtte jeg gå rundt med irriterende lange tånegler og kronisk uroe meg for å lage hull i finsokkene mine. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Og psykologen min sier at JEG er syk. Jøss. 3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Ja? Tenkte jo å stelle neglene mine når jeg kom frem, før voerspielet, men siden jeg ikke fant den, måtte jeg gå rundt med irriterende lange tånegler og kronisk uroe meg for å lage hull i finsokkene mine. Vent, vent, vent.. Du klippet tånegler på bussen? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Ja? Tenkte jo å stelle neglene mine når jeg kom frem, før voerspielet, men siden jeg ikke fant den, måtte jeg gå rundt med irriterende lange tånegler og kronisk uroe meg for å lage hull i finsokkene mine. Du høres ut som det sjarmtrollet. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Ja? Tenkte jo å stelle neglene mine når jeg kom frem, før voerspielet, men siden jeg ikke fant den, måtte jeg gå rundt med irriterende lange tånegler og kronisk uroe meg for å lage hull i finsokkene mine. goons.txt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Og psykologen min sier at JEG er syk. Jøss. Alt er relativt. Jeg er usikker på hvem som er sykest av oss to. Jeg tror forøvrig sist noen kalte meg syk, må ha vært psykologen som ble kalt inn for min del da jeg var på sesjon i 2004. Vent, vent, vent.. Du klippet tånegler på bussen? Nei? På bussen skulle jeg ta den opp for å fjerne en løs hudflik fra inne ved roten av neglen på tommelen min. Du høres ut som det sjarmtrollet. Ja, jeg er det. Sånn når jeg ikke er i denne kafeen. Den får frem det beste i meg. goons.txt Stairs? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 glemme boken. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Takker for din kommentar vedrørende denne særdeles viktige infoen. Hadde jeg ikke blitt fortalt det hadde Sjurs kommentar gått i glemme boken. Ser ut som noe av grammatikken din har gått i glemmeboken. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Jeg tror forøvrig sist noen kalte meg syk, må ha vært psykologen som ble kalt inn for min del da jeg var på sesjon i 2004. Nekter jeg å tro. Jeg kan garantere at du har blitt kalt syk opptil flere ganger bare i denne tråden. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Stairs? Jep. Forresten, Pokey sier du hører på den der Coca Cola Christmas hver desember men jeg tror du bare gjorde det en gang, hvem av oss har rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg