Datasmurf Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Lithium har vel så vidt jeg vet prøvd litt av hvert. Han er Bundy light. Nå har jeg ruset meg og jeg er høy og til dels i ekstase. Tror jeg begynner å nærme meg nirvana. Alt man kan gjøre med bønner ... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Lithium har vel så vidt jeg vet prøvd litt av hvert. Han er Bundy light. Nå har jeg ruset meg og jeg er høy og til dels i ekstase. Tror jeg begynner å nærme meg nirvana. Alt man kan gjøre med bønner ... Forklarer litt mer da, ja. Ikke alle som er like erfarne og opplyst, men vil lære. Dermed liker jeg at om jeg forteller feil, at noen retter meg opp. Blir litt dumt å komme med påstander om at noen er mindre smart, for deretter å unnlate å forklare hvorfor. Endret 25. november 2012 av Cakenommy 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Lithium kan være litt grinete noen ganger, ikke ta deg nær av ham. Innerst inne er han en snill gutt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Tok meg ikke direkte nær av det, men det er irriterende når man vet noe er feil, men man ikke vet hva det er. De aller fleste er jo snille innerst inne. Bare mange som liker å skjule svakhetene sine ved å sette opp murer, lage en fasade ol. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 De aller fleste er jo snille innerst inne. Å? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Bare mange som liker å skjule svakhetene sine ved å sette opp murer, lage en fasade ol. Det er akkurat dette jeg gjør. Noen andre her inne som gjør det? Hvilken sofa bruker dere, og hvor mange sofaputer tar dere i bruk? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Å? Helvettes soppsame! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Jeg dekker meg i en fasade av at jeg er en kul kar som hører på hipp musikk og spiller masse dataspill og snakker hyggelig med alle jeg møter og er veldig utadvent, men det de ikke vet er at jeg egentlig gjør det ironisk og ler av alle, og meg, inni meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Ingen er egentlig snille eller slemme. Alle driter egentlig i andre. Alle tenker bare på seg selv. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Det er akkurat dette jeg gjør. Noen andre her inne som gjør det? Hvilken sofa bruker dere, og hvor mange sofaputer tar dere i bruk? Sofa? Må jo bruke alt av møbler når man først er igang. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 F:eks i går møtte jeg masse nye folk så jeg bare ropte ut hei jeg er cowboybob, hyggelig å møte dere og deretter tok jeg folk i hånden og røykte litt med dem (lmao!!) og så gikk jeg inn og drakk litt og hilste på flere folk og snakket om "interessene" mine sånn at folk trodde at jeg var en hyggelig kar, men jo lenger du graver, så er det alltid et ekstra lag...jeg er som en løk, og ikke i det at jeg lukter vondt Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Ingen er egentlig snille eller slemme. Alle driter egentlig i andre. Alle tenker bare på seg selv. Ghandi? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Ghandi? Han var en pasifist fordi han skjønte at når du slår noen, så vil du alltid bli slått tilbake. Han tenkte såklart på sin egen helse og velvære. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Helvettes soppsame! Veldig høy mur du satte opp der. Må jo lirke svaret ut av deg? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Veldig høy mur du satte opp der. Må jo lirke svaret ut av deg? Det var ironisk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 F:eks i går møtte jeg masse nye folk så jeg bare ropte ut hei jeg er cowboybob, hyggelig å møte dere og deretter tok jeg folk i hånden og røykte litt med dem (lmao!!) og så gikk jeg inn og drakk litt og hilste på flere folk og snakket om "interessene" mine sånn at folk trodde at jeg var en hyggelig kar, men jo lenger du graver, så er det alltid et ekstra lag...jeg er som en løk, og ikke i det at jeg lukter vondt Jeg dekker meg i en fasade av at jeg er en kul kar som hører på hipp musikk og spiller masse dataspill og snakker hyggelig med alle jeg møter og er veldig utadvent, men det de ikke vet er at jeg egentlig gjør det ironisk og ler av alle, og meg, inni meg. Vet ikke om du er ironisk eller ikke. Men jeg kjenner meg igjen. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Han var en pasifist fordi han skjønte at når du slår noen, så vil du alltid bli slått tilbake. Han tenkte såklart på sin egen helse og velvære. Synes det er en fin tankegang. Livet kommer uansett til å gi deg utfordringer, så å lære seg å se det på en positiv måte er noe man har utnytte av. Lønner seg i det lengre løp, snakker av egen erfaring. Egoismebegrepet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Ironi, den beste unskyldningen når andre traff på spikeren. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Sittet og lest litt om sopp nå, og synes det egentlig er rart det ikke er mer utbredt. Spsielt når det er lovlig å få tak i alt som trengs for å gro dem. Selvfølgelig, det er jo en del arbeid, men det er noe som gjør det enda kulere for min del, jeg har DIY-spirit, og liker å lage ting fordi jeg kan. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Sittet og lest litt om sopp nå, og synes det egentlig er rart det ikke er mer utbredt. Spsielt når det er lovlig å få tak i alt som trengs for å gro dem. Selvfølgelig, det er jo en del arbeid, men det er noe som gjør det enda kulere for min del, jeg har DIY-spirit, og liker å lage ting fordi jeg kan. ikke bedriv narkkotika, det er imot Noregs reglement!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg