LithitiumS Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Blir bare mer og mer gira. Leste en triprapport om en som hadde satt sammen en spilleliste som bringte fram nostalgien, som han hørte på mens han var ute og beundret naturen. http://freak.no/foru...ad.php?t=234722 Høres ut som en amazing trip. Tenker å teste det ut i samme omgivelser selv. Ser visst ut som om du har svaret på alt. kanskje fordi enkelte vet hva dem snakker om og er klar over bivirkninger, og effekter. Er lett å se hva som stemmer og ikke da frøken. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Jeg vil selvfølgelig ikke være å finne på et slikt forumtreff. Et vanlig forumtreff hadde dog vært kjempegøy. Et vanlig forumtreff, med en hemmelig overraskelse.* 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Et vanlig forumtreff, med en hemmelig overraskelse.* Da forsvinner jeg rimelig kjapt... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Hele poenget med en overraskelse er at du ikke vet om det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Hva, skal alle sitte og knaske pillere og sniffe støv uten at jeg ser det? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Det er vitaminpiller og englestøv nesespray i pulverform, for deg. Englestøv blir feil, når jeg tenker meg om... Endret 25. november 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Du kan jo alltids knaske og sniffe placebo sammen med meg, Slimda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Du kan jo alltids knaske og sniffe placebo sammen med meg, Slimda Placebo er jeg en stor fan av. Gir rimelig godt humør også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Ruser meg på sjokolade jeg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) kanskje fordi enkelte vet hva dem snakker om og er klar over bivirkninger, og effekter. Er lett å se hva som stemmer og ikke da frøken. Som sagt, har aldri sagt at jeg kan alt om noe, jeg leser og hører på andres erfaringer for å lære, noe jeg ikke er alene om her på forumet. Leser heller ikke bare triprapports, men også bøker eller artikler på nettet. Fordi jeg ikke nevner noen bivirkninger og effekter, så betyr det ikke at jeg ikke vet noen. Nå er ikke jeg den eneste her heller, som ikke har nevnt bivirkninger og effekter, så du burde nok gi oss alle litt undervisning i dette. Ettersom du kan så forferdelig mye om alt mulig Du kommer ut som en idiot og bedreviter. Jeg regner med du er ekspert og prøvd det meste av narkotiske stoffer ettersom du åpenbart kan så mye når det kommer til dette feltet? Endret 25. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) [...] Du kommer ut som en idiot og bedreviter. Jeg regner med du er ekspert og prøvd det meste av narkotiske stoffer ettersom du åpenbart kan så mye når det kommer til dette feltet? Han har vel bare lest rundt om kring og hørt om andres erfaringer med narkotiske stoffer? Finnes sikkert hundre og ørten artikler om det på nett, trenger nok ikke å være bruker for å finne ut av hvordan stoffer påvirker kroppen. På videregåendes hadde jeg biologi I og II. Jeg kan dermed en del om narkotiske stoffer, men jeg er ikke en bruker av narkotika selv om jeg kan en del om det. Endret 25. november 2012 av Natrich Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Han har vel bare lest rundt om kring og hørt om andres erfaringer med narkotiske stoffer? Finnes sikkert hundre og ørten artikler om det på nett, trenger nok ikke å være bruker for å finne ut av hvordan stoffer påvirker kroppen. På videregåendes hadde jeg biologi I og II. Jeg kan dermed en del om narkotiske stoffer, men jeg er ikke en bruker av den grunn. Er klar over det, er jo slik jeg tilegner meg en del kunnskap om narkotiske stoffer selv. At det finnes utallige mange artikler på nett er jo ikke akkurat news. Men går ikke rundt og kaster rundt meg med påstander om at andre kan mindre av den grunn. Isåfall er en begrunnelse på sin plass, så kan man fortelle personen hva som er riktig. Kommer ikke noe langt med å være arrogant ihvertfall. Endret 25. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Hvor gammel var du da du startet med narkotika? Doesn't matter, had sex. Må vel isåfall være bundy... Likevel tjener jeg mer enn deg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Det er et vanlig forumtreff med sosialt samvær og topp stemning inntil noen finner ut at de skal heve stemningen enda et hakk og drar fram litt 'sopp', ikke akkurat kantareller de tar fram. Skal legges til at et slikt treff aldri har forekommet - etter hva jeg vet. Ok... Takk for alle svar... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Man må jo ta X, og ha en svær orgie. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Litt lite chicas her for det da, dibbs på og være bakerst i toget iallefall. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Da har jeg byttet til en forhåpentligvis koselig jule avatar! Det er jo snart advent så... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Trodde det var første advent i dag, men så er det ikke før neste søndag. =( Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Noen dager så reiser til Mosjøen, ser virkelig fram til å dele gamle historier over en spliff med barndomsvenner. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Trodde det var første advent i dag, men så er det ikke før neste søndag. =( Det trodde jeg også! Hadde satt opp julepynt og greier jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg