Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Blir bare mer og mer gira. Leste en triprapport om en som hadde satt sammen en spilleliste som bringte fram nostalgien, som han hørte på mens han var ute og beundret naturen.

 

http://freak.no/foru...ad.php?t=234722

 

Høres ut som en amazing trip. Tenker å teste det ut i samme omgivelser selv.

 

 

 

Ser visst ut som om du har svaret på alt.

kanskje fordi enkelte vet hva dem snakker om og er klar over bivirkninger, og effekter. Er lett å se hva som stemmer og ikke da frøken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje fordi enkelte vet hva dem snakker om og er klar over bivirkninger, og effekter. Er lett å se hva som stemmer og ikke da frøken.

 

Som sagt, har aldri sagt at jeg kan alt om noe, jeg leser og hører på andres erfaringer for å lære, noe jeg ikke er alene om her på forumet. Leser heller ikke bare triprapports, men også bøker eller artikler på nettet. Fordi jeg ikke nevner noen bivirkninger og effekter, så betyr det ikke at jeg ikke vet noen. Nå er ikke jeg den eneste her heller, som ikke har nevnt bivirkninger og effekter, så du burde nok gi oss alle litt undervisning i dette. Ettersom du kan så forferdelig mye om alt mulig :)

 

Du kommer ut som en idiot og bedreviter. Jeg regner med du er ekspert og prøvd det meste av narkotiske stoffer ettersom du åpenbart kan så mye når det kommer til dette feltet?

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

[...]

Du kommer ut som en idiot og bedreviter. Jeg regner med du er ekspert og prøvd det meste av narkotiske stoffer ettersom du åpenbart kan så mye når det kommer til dette feltet?

Han har vel bare lest rundt om kring og hørt om andres erfaringer med narkotiske stoffer? Finnes sikkert hundre og ørten artikler om det på nett, trenger nok ikke å være bruker for å finne ut av hvordan stoffer påvirker kroppen.

 

På videregåendes hadde jeg biologi I og II. Jeg kan dermed en del om narkotiske stoffer, men jeg er ikke en bruker av narkotika selv om jeg kan en del om det.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Han har vel bare lest rundt om kring og hørt om andres erfaringer med narkotiske stoffer? Finnes sikkert hundre og ørten artikler om det på nett, trenger nok ikke å være bruker for å finne ut av hvordan stoffer påvirker kroppen.

 

På videregåendes hadde jeg biologi I og II. Jeg kan dermed en del om narkotiske stoffer, men jeg er ikke en bruker av den grunn.

 

Er klar over det, er jo slik jeg tilegner meg en del kunnskap om narkotiske stoffer selv. At det finnes utallige mange artikler på nett er jo ikke akkurat news.

Men går ikke rundt og kaster rundt meg med påstander om at andre kan mindre av den grunn. Isåfall er en begrunnelse på sin plass, så kan man fortelle personen hva som er riktig.

Kommer ikke noe langt med å være arrogant ihvertfall.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...