cowboy bob Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Hva er det "værste" folk har prøvd her inne da? Har vi noen heroin-(mis)brukere? en gang så pustet jeg inn "second hand" (husker ikke hva det heter på norsk) hasjrøyk!!!!!! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Passiv røyking. Det er fali det! 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 en gang så pustet jeg inn "second hand" (husker ikke hva det heter på norsk) hasjrøyk!!!!!! 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 hehe det bildet er morsomt jeg elsker memer 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 hehe lol enig Natrich er kjempe morsom Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Er forumkafeen våken? Jeg trenger hjelp. Katta har gjort fra seg på badet... på et fint teppe, og pakket det greit ihop. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Nada erfaring med sopp, men har vært frista. Spesielt etter at jeg har lest hvilke positive følger psilocybin kan ha på kronisk/gjenvendende depresjoner. Blir bare mer og mer gira. Leste en triprapport om en som hadde satt sammen en spilleliste som bringte fram nostalgien, som han hørte på mens han var ute og beundret naturen. http://freak.no/foru...ad.php?t=234722 Høres ut som en amazing trip. Tenker å teste det ut i samme omgivelser selv. Første gang av all lesing om emnet jeg har lest at salvia fører til slike reaksjoner, her var nok alkoholen eller bare psyken innom Ser visst ut som om du har svaret på alt. Endret 25. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Kan vel få psykoser av mange substanser, selv om salvia er mest visuelt og kortvarig. Har lest at det er som DMT uten den spirituelle opplevelsen. Endret 25. november 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Er forumkafeen våken? Jeg trenger hjelp. Katta har gjort fra seg på badet... på et fint teppe, og pakket det greit ihop. Hva gjør jeg nå? Du legger deg! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Jeg likte ideen om å ha et forumsoppetreff. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Er ikke helt med her... Hva er forumsoppetreff?? 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Er ikke helt med her... Hva er forumsoppetreff?? Jeg vil tro det er som et forumtreff. Bare med sopp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Hvordan erfaring har dere med flein? Jeg feiga ut fra å prøve både flein og amanita muscaria med en kompis da jeg bodde på Steinkjer. Han hadde mye rart som han bytta til seg mot medisinene sine. Ikke en spesielt oppegående kar, men hyggelig når han var sober eller bare hadde røyka litt hasj. Han hadde salvia også, som han ville bytte mot en boks paracet, men da hadde jeg lest en eller annen artikkel om en fyr som trodde han var et stuebord og fant ut at det var like greit å bare holde seg til hasj og marijuana. Er det forresten fortsatt sånn at salvia divinorum er "lovlig" i Norge? Altså at man kjøpe frøene fra Sverige og dyrke frem planten? Evt. at man kan ha resept fra legen på å få kjøpt planten (lykke til med å få resept på noe sånt), eller har de slått ned på dette etter avisartiklene for noen år siden, da de også ville bannlyse lightergass og muskatnøtt? Hva er det "værste" folk har prøvd her inne da? Har vi noen heroin-(mis)brukere? Kokain en gang i hovedstaden da jeg var med pappas mer shady fettere på nach etter et slektstreff. Endret 25. november 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Er ikke helt med her... Hva er forumsoppetreff?? HE!! HE!! HU!! HU!! HEY!! HEY!! HEY!! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Hva er det som skjer..?! Trodde dere hadde sovet dere av narkotikasnakket... :nei2: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Narkotika har kommet for å bli. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 DNFK = Den narkotiske forumkafe? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Er ikke helt med her... Hva er forumsoppetreff?? Det er et vanlig forumtreff med sosialt samvær og topp stemning inntil noen finner ut at de skal heve stemningen enda et hakk og drar fram litt 'sopp', ikke akkurat kantareller de tar fram. Skal legges til at et slikt treff aldri har forekommet - etter hva jeg vet. Endret 25. november 2012 av Natrich Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Jeg vil selvfølgelig ikke være å finne på et slikt forumtreff. Et vanlig forumtreff hadde dog vært kjempegøy. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg