Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nada erfaring med sopp, men har vært frista. Spesielt etter at jeg har lest hvilke positive følger psilocybin kan ha på kronisk/gjenvendende depresjoner.

Blir bare mer og mer gira. Leste en triprapport om en som hadde satt sammen en spilleliste som bringte fram nostalgien, som han hørte på mens han var ute og beundret naturen.

http://freak.no/foru...ad.php?t=234722

Høres ut som en amazing trip. Tenker å teste det ut i samme omgivelser selv.

Første gang av all lesing om emnet jeg har lest at salvia fører til slike reaksjoner, her var nok alkoholen eller bare psyken innom :p

Ser visst ut som om du har svaret på alt.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Hvordan erfaring har dere med flein?

Jeg feiga ut fra å prøve både flein og amanita muscaria med en kompis da jeg bodde på Steinkjer. Han hadde mye rart som han bytta til seg mot medisinene sine. Ikke en spesielt oppegående kar, men hyggelig når han var sober eller bare hadde røyka litt hasj.

Han hadde salvia også, som han ville bytte mot en boks paracet, men da hadde jeg lest en eller annen artikkel om en fyr som trodde han var et stuebord og fant ut at det var like greit å bare holde seg til hasj og marijuana.

Er det forresten fortsatt sånn at salvia divinorum er "lovlig" i Norge? Altså at man kjøpe frøene fra Sverige og dyrke frem planten? Evt. at man kan ha resept fra legen på å få kjøpt planten (lykke til med å få resept på noe sånt), eller har de slått ned på dette etter avisartiklene for noen år siden, da de også ville bannlyse lightergass og muskatnøtt?

Hva er det "værste" folk har prøvd her inne da? Har vi noen heroin-(mis)brukere?

Kokain en gang i hovedstaden da jeg var med pappas mer shady fettere på nach etter et slektstreff.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Er ikke helt med her... Hva er forumsoppetreff?? :)

Det er et vanlig forumtreff med sosialt samvær og topp stemning inntil noen finner ut at de skal heve stemningen enda et hakk og drar fram litt 'sopp', ikke akkurat kantareller de tar fram.

Skal legges til at et slikt treff aldri har forekommet - etter hva jeg vet.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...