Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

betviler at du prater riktig, da av noen enkelte grunner ;)

Du virker forresten veldig "stolt" og forklarer massevis om dette, ukjent personer jeg kjenner som driver med dette. Og en annen grunn :)

Hva ser dere på som "eksotisk" ? I grunn er det aller meste lett tilgjengelig om du bare kjenner de riktige folka..

 

Jeg har aldri sagt at jeg kan alt, og har ingenting imot om noen retter meg opp heller. Driver ikke aktivt med substanser, bedre med tur iblant. Synes det er ett interessant emne, og leser derfor om dette. Fortell meg gjerne om og hvorfor du betviler meg, enlighten me!

 

At du sier jeg kommer ut som stolt, kan tolkes veldig varierende. Jeg er stolt for at jeg er så bestemt på å ikke prøve noe jeg ikke vet hva er, og ikke lar substanser ta over livet mitt. Ser ikke at det er noe galt å være stolt over?

 

Regner med du er obs på at du kommer ut som en bedreviter.

 

EDIT:

Legger også merke til at du gjerne klager over andre, men å forklare hvorfor, det vil du ikke si noe om i det heletatt. Noe som gjør at du kommer ut som en idiot, som ikke kan komme med en begrunnelse for påstandene sine.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, blir jo nesten frista til å prøve det selv. Dog, jeg har mer lyst til å prøve peyote eller salvia divinorum.

Salvia suger. Jeg prøvde å hoppe ut av et vindu, og kom til meg selv mens jeg kvelte ei vennine.

 

 

Men det er kanskje bare psyken.

 

Edit: Det var synd, hun var søt også. Så jeg tripper ikke noe særlig lengre. Plutselig dreper jeg noen.

 

6 Skjulte brukere som lurker i tråden? Nice.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Salvia suger. Jeg prøvde å hoppe ut av et vindu, og kom til meg selv mens jeg kvelte ei vennine.

 

 

Men det er kanskje bare psyken.

 

Edit: Det var synd, hun var søt også. Så jeg tripper ikke noe særlig lengre. Plutselig dreper jeg noen.

 

6 Skjulte brukere som lurker i tråden? Nice.

 

Første gang av all lesing om emnet jeg har lest at salvia fører til slike reaksjoner, her var nok alkoholen eller bare psyken innom :p

Lenke til kommentar

Hvordan erfaring har dere med flein?

Nada erfaring med sopp, men har vært frista. Spesielt etter at jeg har lest hvilke positive følger psilocybin kan ha på kronisk/gjenvendende depresjoner.

Hvor gammel var du da du startet med narkotika?

Første gang jeg prøvde noe var vel da jeg var 14-15 år. Karrieren min startet med Ritalin jeg fikk fra storebroren min. Hasj prøvde jeg første gang da jeg var 17.

Ventet egentlig at Lars skulle komme med noe visdom også, men du får duge.

You called?

En del sopp (alt er vel ikke like greit å få til selv?) og sånn som datura og noen andre planter vet jeg du får kjøpt omtrent hvor som helst, men tenker f.eks. på kaktus da, ikke akkurat noe du klarer å dyrke opp her, eller få inn fra sør-amerika. Kjemisk dop blir vel kanskje laget mye i østeuropa, og kommer den veien?

Mye kjemisk kommer østfra. Eller via kontinentet. Andre eksotiske ting som DMT og sånt vet jeg ikke Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...