Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mister ikke kontroll dersom du drikker, tro meg. At folk mister kontroll når de har drukket, er meget oppskrytt. De lar det bare skje og later som at det var fordi de har mistet kontroll. Men det var egentlig det de ville gjøre, men torde ikke å gjøre før de har drukket. Man kan si at alkohol gir deg mot og såkalte unnskyldinger. Jeg har ofte drukket som faen, men aldri mistet kontroll.

Stortsett enig her, men når jeg når en viss grense i drikkinga begynner all logisk tankegang jeg benytter meg av til vanlig å fordampe samtidig jeg gjør ting jeg aldri hadde drømt om å gjøre i edru tilstand.

Lenke til kommentar

Hva er det du egentlig har prøvd ut, av forskjellige saker?

 

Har ikke prøvd så mye forskjellig, enda. Men er en veldig utforskende person, liker å eksperimentere og se alt fra flere perspektiv. Tilegner meg kunnskap og lytter til andres erfaringer, slik at jeg er forberedt på hva jeg gir meg ut på.

Hjelper også veldig mye at jeg er i ett trygt og godt miljø, der vi tar vare på hverandre og gjør så godt vi kan med å gi hverandre behagelige trips, enkelte er også barndomsvenner.

Lenke til kommentar

Aldri mistet kontrollen på alkohol egentlig. Har vært et par ganger jeg ikke husker absolutt alt, men har visst oppført meg helt normalt eller bare satt meg ned i en sofa og slasket. EN gang har det blitt helt svart for meg, men jeg fant visst ikke på noe sprell av meg selv og var visst ganske medgjørlig da et par venner hjelp meg til sengs etter jeg hadde vrengt magen i buskene.

 

Broren min jobber som dørvakt av og til, og en av gangene jeg ikke husker alt var jeg borte og snakket med han rett før stengetid, så bestemte meg for å gå hjem etter en liten samtale med han. Husker ikke egentlig stort av hjemturen, skrudde vel bare av hjernen og gikk på autopilot. Snakket med han noen dager etterpå, og han sa jeg snakket helt klart og han hadde ikke hatt noe problem med å slippe meg inn, selv så drita jeg selv vet jeg var.

 

Tror nok jeg må prøve noe sterkere saker før jeg mister fokus.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd så mye forskjellig, enda. Men er en veldig utforskende person, liker å eksperimentere og se alt fra flere perspektiv. Tilegner meg kunnskap og lytter til andres erfaringer, slik at jeg er forberedt på hva jeg gir meg ut på.

Hjelper også veldig mye at jeg er i ett trygt og godt miljø, der vi tar vare på hverandre og gjør så godt vi kan med å gi hverandre behagelige trips, enkelte er også barndomsvenner.

 

hmm..

 

 

Fryktelig daturaprat her da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, blir jo nesten frista til å prøve det selv. Dog, jeg har mer lyst til å prøve peyote eller salvia divinorum.

 

Bygger meg gradvis oppover på skalaen av de substansene jeg har lyst til å utforske, alt etter varighet og styrke. Fungerer utmerket for meg!

 

Datura og meskalin har jeg ingen interesse av å utforske, ikke enda ihvertfall. Om noen år kan jeg ha et helt annet syn på det. Men interessant lesning.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Hvordan er det å få tak i litt mer eksotiske substanser i norge? Vi er jo ganske langt vekk sånn greografisk sett, at jeg nesten ville tro at de som smuglet kun gikk for det gode gamle de alltid har tatt inn til norge.

 

Så forresten film om han som syntetiserte MDMA tilfeldigvis her forrige uke. Han hadde jo også en haug med hallis-kaktuser.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hvordan er det å få tak i litt mer eksotiske substanser i norge?

Datura kjøper du på ditt lokale gartneri. Ikke en uvanlig prydplante. Soppsporer får du ved å sende en addressert returkonvolutt og én euro til en addresse i Nederland (som jeg ikke kommer til poste her). Soppen må du da dyrke selv. Selve sporene er lovlig, men å dyrke er ikke.
Lenke til kommentar

Datura kjøper du på ditt lokale gartneri. Ikke en uvanlig prydplante. Soppsporer får du ved å sende en addressert returkonvolutt og én euro til en addresse i Nederland (som jeg ikke kommer til poste her). Soppen må du da dyrke selv. Selve sporene er lovlig, men å dyrke er ikke.

 

En del sopp (alt er vel ikke like greit å få til selv?) og sånn som datura og noen andre planter vet jeg du får kjøpt omtrent hvor som helst, men tenker f.eks. på kaktus da, ikke akkurat noe du klarer å dyrke opp her, eller få inn fra sør-amerika. Kjemisk dop blir vel kanskje laget mye i østeuropa, og kommer den veien?

Lenke til kommentar

Bygger meg gradvis oppover på skalaen av de substansene jeg har lyst til å utforske, alt etter varighet og styrke. Fungerer utmerket for meg!

 

Datura og meskalin har jeg ingen interesse av å utforske, ikke enda ihvertfall. Om noen år kan jeg ha et helt annet syn på det. Men interessant lesning.

 

betviler at du prater riktig, da av noen enkelte grunner ;)

Du virker forresten veldig "stolt" og forklarer massevis om dette, ukjent personer jeg kjenner som driver med dette. Og en annen grunn :)

Hva ser dere på som "eksotisk" ? I grunn er det aller meste lett tilgjengelig om du bare kjenner de riktige folka..

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...