Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah. Så ved å ikke skille seg ut i samfunnet: ved å drikke seg drita og ikke inneha kontroll så er du en respektabel borger?

 

Gitt man har en by, 70 000 innbyggere - det er samfunnet. Jeg tror ikke det er 70 000 på byen hver helg som drikker seg drita, som regel er det bare en liten del av den nisjen byvandrere som drikker seg sørpe dritings og ikke har kontroll lenger.

Egentlig så er det vel du som da skiller deg ut, mens Slimda forbli en respektabel borger av samfunnet slik jeg ser det.

Selvfølgelig er ikke det alle 70k som går ut hver helg, noen av dem er jo barn også!! Forresten så MÅ man bli drita om man går ut, det er sånn alkohol fungerer og det har du rett i.

Lenke til kommentar

Jeg er for glad i å være i kontroll.

 

Du mister ikke kontroll dersom du drikker, tro meg. At folk mister kontroll når de har drukket, er meget oppskrytt. De lar det bare skje og later som at det var fordi de har mistet kontroll. Men det var egentlig det de ville gjøre, men torde ikke å gjøre før de har drukket. Man kan si at alkohol gir deg mot og såkalte unnskyldinger. Jeg har ofte drukket som faen, men aldri mistet kontroll.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Shait. Kjør pent folkens. Måtte nettopp stå på bremsen for å unngå skogens konge. Kom i 80-90km/t, PLUTSELIG var en elg på sikkert 600kg midt foran bilen. Unngikk den med 10-15 meter. Ikke trivelig!

Var der på Fredag, 5 meter fra et rådyr etter en sving.

 

Har sett mye elg og rådyr siste uka.

Lenke til kommentar

Bah. Det er jo det som er gøy. Og når det verste jeg gjør er å danse, så er det uansett ikke så ille. Er ikke som jeg fløy rundt naken eller med slipset rundt hodet eller klådde på de drita fulle damene.

Jeg gikk hovedsaklig fra voers til middag til baren, til minstesøss, tilbake til baren, på nach #1 til nach #2 og så til sengs klokken fire. Og det eneste jeg angrer på er at jeg dansa macarena sammen med alle de andre på jobb.

 

 

Hvor stort har du?

 

Skikkelig stort og greier.

 

Cosmos II, ææææ.

Lenke til kommentar

Du mister ikke kontroll dersom du drikker, tro meg. At folk mister kontroll når de har drukket, er meget oppskrytt. De lar det bare skje og later som at det var fordi de har mistet kontroll. Men det var egentlig det de ville gjøre, men torde ikke å gjøre før de har drukket. Man kan si at alkohol gir deg mot og såkalte unnskyldinger. Jeg har ofte drukket som faen, men aldri mistet kontroll.

Det er godt mulig, har bare sett så mange eksempler på folk som «svartner» når de drikker, og gjør ting de ikke vil gjørenår de er edru.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...