Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobb 14:30 -> 00:20, miste siste offentlige transport hjem, bli hentet av kjæresten og spise kebab, jobb 08:00 -> 16:00, Ikea etter det. Dette er døgnet mitt. I tillegg er jeg snylte forkjøla. LML :love:

 

e: Må ha vært full. Så mange skrivefeil på så lite tekst..

Endret av j--
Lenke til kommentar

Handler om å ikke skille seg ut, å være en del av samfunnet. Er ikke som om det skader å prøve heller, vi har jo allerede prøvd Slimda uten alkohol og ingen her kan vel med hånden på hjertet si at de er fornøyd med resultatet?

Ah. Så ved å ikke skille seg ut i samfunnet: ved å drikke seg drita og ikke inneha kontroll så er du en respektabel borger?

 

Gitt man har en by, 70 000 innbyggere - det er samfunnet. Jeg tror ikke det er 70 000 på byen hver helg som drikker seg drita, som regel er det bare en liten del av den nisjen byvandrere som drikker seg sørpe dritings og ikke har kontroll lenger.

Egentlig så er det vel du som da skiller deg ut, mens Slimda forbli en respektabel borger av samfunnet slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Handler om å ikke skille seg ut, å være en del av samfunnet. Er ikke som om det skader å prøve heller, vi har jo allerede prøvd Slimda uten alkohol og ingen her kan vel med hånden på hjertet si at de er fornøyd med resultatet?

Det koselige med å være alkoholfri, er gleden jeg oppnår ved å genuint ha det gøy. Jeg trenger ikke alkohol for å kose meg på fester.

That said, så kjenner de fleste her meg svært dårlig :p

 

Slimda på datura hadde vært noe.

Tror jeg skal begynne med hasj før jeg kjører på med tunge stoffer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som ikke kan kontrollere seg selv burde ikke drikke.

Bah. Det er jo det som er gøy. Og når det verste jeg gjør er å danse, så er det uansett ikke så ille. Er ikke som jeg fløy rundt naken eller med slipset rundt hodet eller klådde på de drita fulle damene.

Jeg gikk hovedsaklig fra voers til middag til baren, til minstesøss, tilbake til baren, på nach #1 til nach #2 og så til sengs klokken fire. Og det eneste jeg angrer på er at jeg dansa macarena sammen med alle de andre på jobb.

 

Hei.

 

Jeg har større kabinett enn dere alle.

 

Kurio.

Hvor stort har du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...