Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke verst. Hvor lang tid tar det?

 

Tja, den siste av banan tar ca. et halvt år før den blir god, du blir drita etter 3 uker, men smaken er visst ikke noe å skryte av før den har blitt lagret.

Det er mye annet du kan lage som går fortere da, type hard cider, skeeterpee etc. Mjød er vel også brukbart så fort det er ferdig gjæret.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Fy søren, så gøy det er å leke med en smart-TV. Kan også se for meg hvor praktisk det vil være for meg å kunne sitte på rommet mitt og skru av TV-en når jeg synes mamma sitter for lenge oppe. :p

Flytt ut. Den tankegangen der er helt skadet. Du har ikke noe med hva mamman din bruker tiden sin til. Det er 100% hennes vurdering.
Lenke til kommentar

Flytt ut. Den tankegangen der er helt skadet. Du har ikke noe med hva mamman din bruker tiden sin til. Det er 100% hennes vurdering.

Fett, betaler du leilighet, eller? De få leilighetene som er til leie her og i omegn er like dyre som de er i Trondheim. Siden jeg går på AAP, har jeg absolutt ikke råd til å betale 10k ++ i måneden. Og ikke har jeg penger (eller sjansene til å få et boliglån) til å kjøpe meg noe heller.

Hyblene i omegn er kun for studenter og folk som kommunen mener er mindre egnet til å bo i egen bolig, og som helst bør bo på hybel eller i brakke / campingvogn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men det er sannsynligvis bedre enn å sitte oppe hele natten for å lese til eksamen.

Jeg har vært borti begge deler, og selv hvor trett og uopplagt jeg er store deler av dagen generelt, så får jeg alltid med meg mer av å pugge på dagtid enn på nattestid. Hovedsaklig fordi man kan stikke på bibliotek eller lesesal på dagtid, i stedet for å sitte hjemme med alle forstyrrelsene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...