Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Siden jeg vant, så klart. :p

Neineinei. Det blir helt feil. Jeg utfordrer deg herved til manndoms-test. Hva den innebærer vet jeg ikke enda, da. Og så trenger vi en uavhengig dommer :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Vi kan ta flere omganger. Jeg foreslår som første omgang å se hvem som drikker hvem under bordet. :p

I'm in! Bare si ifra når du har barnefri.

Forslag til andre ting: Se hvem som er kjekkest i dress, evt. hvem som klarer å dra flest damer :p

Dere må ha en omgang hvor dere ser hvem som er flinkest til å late som om de kan noe om bil når dere står ved et åpent panser. Ekstrapoeng for å være den som spenner best i dekka.

Lett!
Lenke til kommentar

Jeg skrev late som. Har du ikke observert fenomenet? Bil som ikke starter med en gjeng mannfolk som står rundt et åpent panser og ser på og pirker borti ting selv om ingen av dem har peiling på hva de holder på med?

Vel, har observert fenomenet når min kjære gjør det, men etter ordre fra meg gjør han det kun i bar overkropp, så det er begrenset hva jeg har fått med meg...

Jeg foreslår best drag-queen som test to. :p

Lenke til kommentar

Notert.

Har dog eksamen den 27. november, ex.phil - men det er vel egentlig ingen unnskyldning for å vanke her litt tenker jeg.

Her filosoferes det jo over stort og smått hele tida!

Vel, har observert fenomenet når min kjære gjør det, men etter ordre fra meg gjør han det kun i bar overkropp, så det er begrenset hva jeg har fått med meg...

Perfekt avledningsmanøver for ham til å unngå å vise at han ikke vet hva han driver med, altså.

Lenke til kommentar

Dere må ha en tissekonkuranse og. Lengde + stilpoeng.

Jeg kan navnet på det meste du ser under panseret, og jeg kan faktisk finne læsninger der, ergo jeg taper da jeg ikke later som.

Jeg velger å se det slik at det fåtallet av menn som kan bil ikke definerer mannen. Men det er jo fortsatt veldig mannlig å faktisk kunne det da. Spesielt om du gjør det i bar overkropp, tydeligvis.

Lenke til kommentar

Her filosoferes det jo over stort og smått hele tida!

Godt poeng!

Merker jeg begynner å bli mettet på filosofer.

Gitt man har filosof x, x kommer på en fantastisk teori, som så klart har ETT fellende argument i teorien. En filosof, y, som kommer senere bygger så sin teori rundt x sitt fellende argument, z som kommer etter der igjen bygger på y sitt fellende argument... make. it. stop.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...