mushi Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Mangla bare en rosa refleksvest følte jeg :!: Kjørte forbi to ganger før vi parkerte og skuet litt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Flight of the Conchords Sett nesten alt, elsker det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 *gjesp* Trodde det skulle bli ei natt med sponhelvette...virket iallefall slik da jeg kom på jobb. Vedkommende en går ekstra for hadde blitt vekket fordi det var tid for nattmedisinene og h*n IKKE blid for å bli vekket. Heldigvis har h*n lagt seg til å sove..dog om det blir en så god natt søvn vet jeg ikke for det er en sovetab i kveldsmedisinen. Jaja..blir vel en tidlig morgen på meg.. Og i morra er det Dimmu Borgir Gleder meg, får håpe det ikke blir for mye av det nye albumet.. Så skal brodern også spille...har ikke hørt han opptre før og er jævlig spent på bandet de har kokt ihopen ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Scary Movie er jo morsomt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nja...var greit første filmen...nr2 ble meeeh og resten var som American Pie..drit. Sitter å vurerer om jeg skal investere i et nytt skjermkort.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Heisann! Jeg føler meg... ensom. Alle har lagt seg, og klokka er.. kvart på tre, en LØRDAG natt? Hva skjer med folk? Jeg vil snakke. Snakke nå! Nååh! EDIT: Hva jobber du som b-real? Har du virkelig ansvar for noen medikamenter? *hviske til* Endret 15. mars 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Dakkars liten. nei har ikke lagt meg...vet ikke helt om det blir noe søvn på meg i natt egentlig. Akkurat i dag så er jeg sovende nattevakt for en fyr som kan tilte litt av og til men det ser ut til at det har roet seg. Og nei, jeg har ikke noe ansvar for medikamenter, det er det skolerte folk som gjør og heldigvis ikke jeg. Hadde kommet til å drept noen hvis jeg skulle være ansvarlig for et så slikt arbeid overlater en til sykepleiere osv Folk legger seg så tidlig at det er skummelt. Det er jo ikke folk her i disse nattetidene lengre. Før så var det alltid noen seige jævler som var her mens nå kan det være stilt fra 2-tida og helt til 6-tida Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Jepp... skjedde noe med den perfekte sirkelen som var her før. De som la seg klokka 21 var klare til kamp klokka halv sju med brødskiva i munnen og syltetøyet frådende ned kjakene. De som la seg fem på halv sju og sto opp klokka... 21, kom da på når de andre la seg. Jeg savner femminuttersglippen. EDIT: For ikke å SNAKKE om leecherne! *reporte AFK* Skammelig er det, stjele honoren min på denne måten. Kom dere ut av cave! Endret 15. mars 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 øøhm....tør jeg spørre, hva lurt er det du har røyket i dag? Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Sch.. sch-CNHÅBL! Øøøøvøøøuuogggehh.. Geh! Øøu. Er det veldig galt av meg å spytte i glasset mitt og så drikke det? Vi svelger jo spyttet vårt hele tiden. Men med en gang det har vært UTE av kroppen er det liksom plutselig EKKELT? Akkurat som tiss, og bæsj. Vi går jo rundt som noen eggekartonger, som du ikke vet om er fylt med vanlige egg, påskeegg eller en blanding av de to, med små presanger inni oss hele tida? EDIT: Det er selvfølgelig ikke søttende og julaften når man skal PAKKE opp gavene... EDIT 2: ...Og se der ja, atter en gang befinner jeg meg alene i kafèen. Bardamen (b-real) har gått, servitrisen (Eplefe) har gått hen, til og med den litt småskumle bikerboi`en med "mom" tattooveringa (Skarstad) har gått i pennalet. Ja der kan du se, altså. Lønner seg og være file.. folu... filosu... fill... filesofisk i kafèen. Endret 15. mars 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ensom Dakkars :\ Ingen som kan holde deg med selskap? :\ Binko, tja...du kan så si..hvorfor i allverden skulle noen reagere på spytt...er jo så fint å rent...not.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ensom *koooosepå* Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Penis Trygve? Åååå jeg tror jeg kjenner igjen deg. *snuse på* Du lukter kjent. Hva... KittyCat? DET er en god sjokolade altså! KITKAT! ÅÅåå vilha,på. Nå. Tryll fram da, tante Kitty. (hmm...) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Binko? Hva faen snakker du om? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvor ser du KittyCat? oO Tror du har hatt en pils for mye mann :o Binko? Hva faen snakker du om? Tror det er sånn HELLOW, I AR DRUNKKK!!111!11!! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ensom *koooosepå* Ååå, takk. Hjalp litt. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg er ikke FULL.... Jeg bare KJEDER meg! *sjonglere for* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 "That's what she said" Faen..kanskje pløye igjennom The Office snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Gud bedre, for noen jævlige mareritt. Og nå får jeg i alle fall ikke sove igjen :/ Tror ikke jeg tør gå ut i morra heller. Eller ta i noe. Faenskap >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg